Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Gijsbert van Berneveld


Conny1955

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Hallo,

Gijsbert van Berneveld huwt (1) met Maartje Lakeman.

Uit dit huwelijk:

Agatha Dirkje, Avenhorn

Jacob 31-05-1916 Heerhugowaard - 17-06-1916 Heerhugowaard

Neeltje, Heerhugowaard

Gerrit, Heerhugowaard

huwt (2) Alida Rietveld

Uit dit huwelijk:

Gijsbert 25-03-1927  Heerhugowaard - 25-05-1927 Heerhugowaard

Wie kan mij helpen aan verdere gegevens van de kinderen Agatha, Neeltje en Gerrit

Groeten,

Conny

bericht aangepast door Modje ivm privacy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Conny,

ik denk dat je hier in de knel gaat komen vanwege de privacy-wetgeving die gegevens van mogelijk nog levende mensen afschermt. Geboortes worden openbaar na 100 jaar, huwelijken na 75 en overlijdens na 50 jaar.

Je zou kunnen proberen om voor de drie genoemde Van Berneveld-kinderen persoonskaarten/-lijsten aan te vragen bij het CBG.

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Als ze overleden zijn na 1938 en langer dan twee jaar geleden, dan zouden die beschikbaar moeten zijn. Overigens zouden Neeltje en Gerrit ook nog wel kunnen leven, net als mijn oma en haar broer uit dezelfde geboortejaren.

Ik heb even gekeken op www.cbg.nl en op www.online-familieberichten.nl, www.online-grafzerken.nl en www.graftombe.nl, daar allemaal geen treffers voor de naam Van Berneveld.

www.stamboomzoeker.nl geeft wel treffers, maar dat zijn volgens mij niet de gezochte mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Marije,

Hartelijk dank voor je snelle reactie.

Ik zal het proberen bij het CBG door hun persoonskaart aan te vragen.

Vriendelijke groet,

Conny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Graag gedaan. Het zou kunnen dat het met die persoonskaarten/lijsten niets oplevert (persoonslijsten, vanaf 1995 geloof ik, geven sowieso minder info dan persoonskaarten), maar je weet maar nooit.

Het zou misschien ook nog de moeite waard kunnen zijn om een oproepje te plaatsen in een regionale krant of huis-aan-huis-blad in de omgeving van Heerhugowaard, wie weet kent iemand de familie.

Trouwens, als je op Hyves zoekt naar Berneveld krijg je drie treffers, waaronder een Antoinette van Berneveld. Op Facebook vind je o.a. een Jolanda van Berneveld en een Naomie van Berneveld. Deze mensen zullen mogelijk ergens familie zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Marije,

Aan Facebook en Hyves had ik nog niet gedacht. Dank.

Van Berneveld komt inderdaad erg weinig voor. Niet geschoten is altijd mis.

Groeten,

Conny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Nogmaals graag gedaan. De sociale netwerken van tegenwoordig kunnen soms wel eens nuttig zijn, ik heb er zelf al eerder onbekende familieleden mee gevonden.

Niet geschoten is altijd mis, dat is ook mijn motto 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Gewoon proberen dus maar 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...