Member Group Maikel Galama Posted May 31, 2010 Member Group Share Posted May 31, 2010 Hoi allemaal, ik heb een persoonskaart waarop staat: Trijntje Reijenga, geb. 18-05-1879 Heeg en overleden 20-01-1993 te Enschede. Dochter van Johannes Reijenga en Annigje Groenveld. Gehuwd op 24-05-1902 te Wymbritseradeel met Hendrik Wapstra 08-07-1875 Weststellingwerf en overleden 03-05-1956 te Enschede. Wie kan een en ander bevestigen, met name of het klopt daty Trijntje 113 jaar is geworden ! Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted May 31, 2010 Member Group Share Posted May 31, 2010 Hallo Maikel, Ze komt niet voor in het rijtje oudste vrouwen van Nederland Please login or register to see this link. Groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted May 31, 2010 Member Group Share Posted May 31, 2010 Op verschillende sites kom ik dit echtpaar tegen, maar allen zonder haar overlijden. Maar dan nog, met de overlijdensdatum die je noemt, kan 1993 niet juist kan zijn. Anders zou ze zeker in het RecordBook zijn opgenomen. Mogelijk 1963? Een fout op een PK komt vaker voor. Misschien dat je de vrijwilliger van het CBG kunt bellen met de vraag of hij daar eens naar wil kijken. Ook hij zal erkennen dat de leeftijd vreemd is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted May 31, 2010 Author Member Group Share Posted May 31, 2010 Hoi Joke en Ramon, ik ga een heel eind mee in julie denken, het is vast een foutje op de persoonskaart. Ik wacht nog even op verdere reacties en daarnaast ga ik nadenken wat ik hiermee verder ga doen. CBG vrijwilliger lijkt me niet de eerste optie, immers zij hebben slechts de kaart. Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted June 20, 2011 Author Member Group Share Posted June 20, 2011 Hoi allemaal, vandaag hoorde ik dat er een tweede persoonskaart is, met adressen (die ook niet op mijn PK staan). Op deze tweede persoonskaart staat dat ze 20-01-1977 te Enschede is overleden ! En dat klopt beter lijkt me. Alleen het jaar wijkt af, toch is dit ook een mooie leeftijd........... Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted June 20, 2011 Member Group Share Posted June 20, 2011 Een leeftijd van 97+ en nu maar hopen dat deze PK wel juist is Please login or register to see this image. /emoticons/default_grin0.gif" alt="default_grin0.gif"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts