Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Samenwerking CBG en Nationaal Archief


Gast Masje II

Recommended Posts

Geachte forumleden,

Samenwerking CBG en Nationaal Archief: één genealogieloket

Vanaf 2 januari 2012 wordt de genealogische dienstverlening van het Nationaal Archief overgenomen door het Centraal Bureau voor Genealogie.

Voor verdere informatie kan men op onderstaande site lezen.

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

mvg, Masje II

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumleden Groep

Zijn b.v. de Doop-, Trouw- en Begraafboeken van Zuid-Holland voor 1811 straks nu nog wel of niet online te doorzoeken, maar dan via het CBG?  En zo ja, hoeft daar dan niet voor betaald te worden als je lid bent?

Ik heb het bericht op de site van het Nationaal Archief nu diverse malen gelezen - maar ik begrijp het echt niet!

groeten van Jacqueline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Omdat ik ook een antwoord wilde weten, heb ik het CBG gemaild en met 25 minuten al een reactie:

De dtb van Zuid-Holland blijven gewoon online beschikbaar via www.gahetna.nl. Daarnaast blijven de altijd al bij het CBG aanwezige microfilmkopieën in de studiezaal beschikbaar. De toegang tot de studiezaal van het Bureau wordt gratis, behalve voor niet-Vrienden die gebruik willen maken van de digitale collecties en de depotcollectie (boeken, dossiers, etc.) van het Bureau. Voor hen wordt de toegangsprijs € 5,00 per persoon per dag.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Bedankt voor het informeren! Het is een pak van mijn hart dat de gegevens gewoon online beschikbaar blijven.

groeten van Jacqueline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Masje II was me dus voor met dit nieuws...

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_grin0.gif" alt="default_grin0.gif"> en ik plaatste een dubbel topic!

Onder dit bericht een bijlage in PDF formaat ter download van de bronnen die "over gaan".

Groeten, Keren

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...