Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Poll: In Nieuwsflitsen uit media, De GeneaNet nieuwsbrief


.E.

Wat vinden jullie van "De GeneaNet nieuwsbrief" die ik (bijna) wekelijks plaats in Nieuwsflitsen uit media?  

12 forumleden stemden

  1. 1. Wat vinden jullie van "De GeneaNet nieuwsbrief" die ik (bijna) wekelijks plaats in Nieuwsflitsen uit media?

    • Ik kijk er niet naar,
      8
    • Ik kijk er soms naar,
      3
    • Ik kijk er regelmatig naar,
      1
    • Ik kijk er vaak naar,
      0
    • Ik kijk er altijd naar.
      2


Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Hi mede forumleden,

Al iets meer als een jaar plaats ik de nieuwsbrieven die ik van GeneaNet krijg hier in het forum, in het rubriek Nieuwsflitsen uit media.

Graag zou ik willen weten hoe jullie dit vinden en ook jullie mening qua opzet, kleuren, letter grote enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Peter Buyk

Beste Erick,

Al hoewel het een aardig initiatief is van je bekijk ik deze onderwerpen nooit, omdat ik de nieuwsbrief zelf ook wekelijks ontvang in mijn mailbox, en zodoende al weet wat voor info er vermeld wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Erick,

Wekelijks krijg ik de Nieuwsbrief van Geneanet in mijn box.

Lees soms een mededeling, als het mijn interesse heeft.

Er kunnen leuke mededelingen erbij zitten.

mvg, Masje II

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Erick,

Nu je een tijdje dit op je hebt genomen, kan ik me voorstellen dat je wilt weten hoe men er over denkt.

Als eerste ben ik altijd blij met mensen die initiatief nemen en dit willen doen.

Ik had ook de mailing van GeneaNet in de mailbox, maar heb het afgemeld, teveel van het goede. Velen van ons komen ook op andere sites waardoor er veel info tot ons komt.

Soms staan er berichten in die al eerder zijn gemeld op SVF, via andere bronnen zoals het nieuws van CBG, NGV, Erfgoed of anders; eventueel kun je die er uit laten.

Er staan zeker berichten tussen die interessant zijn, voor ieder zal dat anders zijn.

Een bericht eens per week is wat veel, maar dat is nu eenmaal hun frequentie.

Het gebruik van grotere letters en kleuren, dat is ook persoonlijk, ik stoor me er niet zo aan. Het is herkenbaar voor jouw berichtgeving over GeneaNet, ik zou het wat te veel vinden in gewone berichten.

Als je Poll geëindigd is, wat wil je er dan mee doen?

Ik denk niet dat je het als "verplichting" moet zien om dit wekelijks te doen. Je kunt er af en toe een bericht uit halen die echt bijzonder is en die in Nieuwsflitsen plaatsen met daaronder bron GeneaNet nieuwsbrief nr..

Maar zolang je er zelf plezier in hebt en er leden zijn die het wel lezen, .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

@ Peter, Masje II en Ludmilla bedankt voor jullie reactie.

Nu nog reacties van mensen die er wel naar kijken:

De GeneaNet nieuwsbrief 176: 2 december 2011 25

De GeneaNet nieuwsbrief 175: 25 november 2011 31

De GeneaNet nieuwsbrief 174: 18 november 2011 67

De GeneaNet nieuwsbrief 173: 11 november 2011 130

De GeneaNet nieuwsbrief 172: 4 november 2011 75

De GeneaNet nieuwsbrief 171: 28 oktober 2011 119

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...