Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Vrijwilligers gezocht voor krantenproject CBG


Ludmilla

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Het CBG beschikt over een omvangrijke en unieke collectie familieadvertenties vanaf 1795. Deze wordt met steun van veel vrijwilligers in den lande steeds weer aangevuld en toegankelijk gemaakt.

Van veel kranten zijn diverse edities in omloop. Sommige daarvan worden nog niet gedekt door ons netwerk van vrijwilligers. Knipsels uit die ontbrekende edities zouden ze graag willen ontvangen. Zij zoeken daarom vrijwilligers die één of meer van die ontbrekende kranten voor hen willen uitknippen.

Zie voor meer informatie en aanmelding dit bericht van het

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

@Ludmilla

Volgens mij heb je de volgende zin vergeten uit het bewuste stukje:

"ATTENTIE: vanwege de vele reacties kan het even duren eer u antwoord krijgt."

Hebben ze al zoveel reacties VOORAF ontvangen of zijn ze altijd traag met antwoorden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Die regel heb ik bewust niet genoemd, ook niet het emailadres en andere gegevens die in het originele bericht staan.

Met die regel wordt aangegeven dat ze al veel aanmedingen hebben ontvangen, maar ieder moet volgens mij dan zelf bepalen of ze zich voor een bepaalde krant dan nog willen aanmelden. Vele handen maken het werk licht, dit soort projecten is mooi, ondanks dat anderen er straks voor moeten betalen. Met uitknippen en invoeren is het voor iedereen mogelijk om er over te beschikken.

Begrijp ik dat je je hebt aangemeld en dat er een reactie uitblijft?

Als ze het zo druk hebben is twee dagen wel kort, misschien nog even geduld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...