Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Psychologisch onderzoek naar familie


Onderzoek

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Voor een onderzoek aan de Rijksuniversiteit Groningen willen wij nagaan welke verhalen over familieleden er leven binnen families. Wij willen vooral meer weten over de goede en slechte dingen die familieleden in een recent of juist ver verleden hebben gedaan en hoe u daarmee omgaat. Zeker als we het hebben over familieleden uit een ver verleden verwachten wij dat u, als geinteresseerde in genealogie, hier meer vanaf weet dan de gemiddelde Nederlander. Wij vragen daarom uw medewerking.

In het onderzoek zal gevraagd worden om een familielid in gedachten te nemen dat iets slechts heeft gedaan en om een familielid in gedachten te nemen dat juist iets goeds gedaan heeft. Deze praktijken van uw familielid kunnen heel lang geleden gebeurd zijn (denk aan verhalen die rondgaan in de familie over een verre voorouder), of van meer recente datum zijn. Waar het om gaat is welk verhaal u erover kent en hoe u er nu mee omgaat.

Het is belangrijk op te merken dat de Rijksuniversiteit Groningen alle gegevens zal verwerken en tevens zorg draagt voor de anonimiteit. Uw gegevens zullen dus volledig anoniem verwerkt worden!

Hopelijk heb ik u kunnen overtuigen om ons te helpen door onze enquete in te vullen, bij het aanklikken van de volgende link opent een venster met de enquete:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

M van der Linden

Rijksuniversiteit Groningen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Geen interesse

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_whatdoyemean.gif" alt="uh_9"> Dit heeft toch niets met genealogie te maken of zie ik dat verkeerd? 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_anyone.gif" alt="A_9">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Er wordt een oproep gedaan om de enquête in te vullen, de makers ervan zien een link met voorouders, dat is genealogie in mijn woordenboek.

Het staat iedereen vrij om wel of niet mee te doen.

Maar laten we hier geen discussie gaan houden over de zin of onzin van het geheel.

Ik heb de enquête gedaan.

Met een genealogische groet,

sadminF - beheerder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...