Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Regina Elisabetha Bogers x Josephus Bogers


Gast Peter Buyk

Recommended Posts

Gast Peter Buyk

Regina Elisabetha Bogers wordt geboren op 05-01-1906 te Osterfeld - Duitsland als dochter van Antonius Jacobus Bogers en Johanna Maria van Hoof, zij overlijd op 02-12-1997 te Putte

Op haar grafsteen staat vermeld dat zij weduwe is van Josephus Govers

Ik zou graag het huwelijk vinden zodat ik via de huwelijksbijlagen de geboorte akten kan inzien.

Zij is in 1929 naar Putte gegaan vanuit Ossendrecht.

Josephus Govers

Geboren: 01-05-1904 - geboorteplaats onbekend

Overleden: 13-11-1985 - Putte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Peter,

Ik heb in de 10-jarige tafels van het Nederlandse Putte gekeken en daar zijn ze vóór 1940 niet getrouwd.

In de bevolkingsregister van Ossendrecht staat vermeld dat Regina Elisabeth Bogers op 6 mei 1929 naar Putte is vertrokken.

Heb je ook naar het Belgische Putte gekeken, of zij daar niet naar toe is gegaan?

Maar het kan ook zijn dat ze in Ossendrecht zijn getrouwd. Alleen is dat digitaal zowel 10-jarige tafels en huwelijken niet in te zien.

Misschien is een bezoek aan het archief in Bergen op Zoom de enigste oplossing.

mvg, Masje II

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Peter Buyk

Masje, in de 10 jarige tafels en het bevolkingsregister had ik ook al gezocht, maar kon daar ook niets vinden, over Josephus Govers kan ik helemaal niet s vinden, zal eens kijken of ik vrijdag nog even langs het Archief in Bergen op Zoom kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Beste Peter,

Je weet in ieder geval de geboorte- en sterfdatum. Dan kan je bij het CBG in Den Haag een persoonskaart aanvragen.

Spijkerboo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...