Member Group Ludmilla Posted October 22, 2011 Member Group Share Posted October 22, 2011 Please login or register to see this image. Het programma mGBA heeft wederom een aantal animaties ontwikkeld waarin de werking van de Basisregistratie Personen wordt uitgelegd. Deze animaties zijn op de BPR Klantendag in première gegaan. Het gaat om een algemeen verhaal over de BRP en een tweetal animaties waarin verschillende processen binnen de BRP worden uitgelegd. In de animatie 'Van kaartenbak via GBA naar een geavanceerde wordt uitgelegd waarom de GBA wordt vervangen door de BRP en wat de gevolgen hiervan zijn. In de animatie ‘Engelbert en Carolina een buitenlands kind’ wordt uitgelegd hoe de adoptie van een Chinees pleegkind door een Nederlands gezin verloopt, inclusief naamwijziging van dit kind. In de animatie ‘Martijn en Forentina gaan ’ is te zien hoe het proces van een scheiding verloopt binnen de BRP. Hierbij is Florentina reeds verhuisd naar een andere gemeente. bron Ministerie Binnenlandse Zaken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Visser Posted October 22, 2011 Member Group Share Posted October 22, 2011 Ik heb een fimpje bekeken. Leuk en helder! Bedankt Visser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted October 23, 2011 Author Member Group Share Posted October 23, 2011 Dit is een heel ander filmpje, over Please login or register to see this link. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ErickJ Posted October 23, 2011 Member Group Share Posted October 23, 2011 die filmpjes van het rijk zijn erg duidelijk, maar die van het aangifte van geboorte is voor mij TE overdreven ik heb het niet afgekeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts