Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

uitgesloten


engel

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

sinds 2 dagen kan ik geen films meer bekijken. als ik op f5 druk krijg ik een site met de melding dat ik forbidden ben en geen toegang krijg. het enige wat ik nog kan is blad voor blad door de soms 2300 bladzijden scrollen. dat is niet leuk. weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan en wat ik kan doen om e.e.a. te herstellen? Of is dit probleeem van algemene aard?

groeten van Engel, die nu een b voor de naam heeft gekregen van FS?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Engel,

Ik heb in de afgelopen dagen nog heel veel van Genver gebruik gemaakt. Ook nu gaat het probleemloos. Misschien moet je een nieuwe euro in je computer doen

Visser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word hier een beetje nieuwsgierig van. Namelijk het indrukken van f5. Waar dient dat voor? Wat moet er dan gebeuren? 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_whatdoyemean.gif" alt="uh_9"> Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar als ik f5 gebruik bij genver of FS gebeurd er helemaal niets.

Groet,

Limburger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

hallo Limburger,

voor aktie met F5; zie homesite Genver; nieuws; daar wordt "sign in to view this image" probleem bsproken, met advies F5 in te drukken en dan kan je verder de film afkijken. Het probleem is doorgegeven en in behandeling. Tot voor kort werkte F5 best, maar nu ineens niet meer. Het is m.i. toeval als ik net de (sinds kort) geblokkeerde films wil inzien. Ik heb steekproeven genomen maar ik krijg niet eens meer het sign in verhaal maar een site met de opmerking dat ik niet meer mag "meedoen".

nachtelijke groet van Engel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Engel,

Vergelijkbare problemen zijn gisteren door drie verschillende personen gemeld via het mailadres van GenVer.

In alle drie de gevallen heb ik gevraagd of zij mij willen opgeven om welke film(s) het zou moeten gaan. (plaatsnaam plus ID is op zich voldoende)

Tot op heden heb ik van geen van drieën enige reactie ontvangen. Dus kan ik het probleem helaas niet achterhalen.

Mijn advies; stuur mij een mail met wat van die probleemfilms en als het even kan ook een printscreen en opgave welke browser en welke versie.

@Limburger,

Als het goed is gebeurt er inderdaad niets zichtbaars als je F5 indrukt (F5 staat voor 'vernieuwen' van de op dat moment openstaande webpagina), maar met F5 wordt de pagina op de site opnieuw opgehaald. Normaal gesproken wordt onder bepaalde voorwaarden de pagina uit je cache gehaald. Dit is weer afhankelijk van hoeveel dagen je cache staat ingesteld. Mijn advies; zet deze op maximaal één dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Goedenmorgen,

Toeval, ook mij mij een probleem. Gisteren en vandaag.

B.v. Friesland, Opsterland, 106 86 219 - geboorten 1898-1900

F5 werkt niet.

Veel succes met het vinden van een oplossing.

Groet,

Jan Rein Hettinga

NB Na 20 minuten (11.25 uur) werkt het weer. Weliswaar met F5 indrukken !! Akte gevonden in Opsterland 1930.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem mogelijk bekend; oplossing simpel.

Een persoon gaf mij aan, dat zij hetzelfde probleem had als dat van Engel. Althans het lijkt erop.

Wil je naar een bepaalde image toe, dan moet je uiteraard het imagenummer intikken.

Dat is echter niet voldoende; na het intikken van het imagenummer moet ook de entertoets worden ingedrukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

mijn complimenten aan Jakkes, enter is de tric, voorheen  van image 1 naar bijv. 300 dan kwam 300 automatisch. nu drukken op enter is nieuw maar werkt goed (voorlopige conclusie). Is wel effe wennen!!! zit te staren naar image 400 en wacht op wat er gaat gebeuren!! O ja, ik moet op enter drukken.

Is wel handig ook trouwens. als ik 3001 wil intypen en ik ben te laat met de 1 dan kreeg ik automatisch image 300. Ik schrok dan van wat ik zag, was niet logisch (natuurlijk niet). Nu heb ik de tijd om in te toetsen want de enter doet het goed!!

Had het probleem van Wijzer in augustus ook al gelezen. Ik wilde dus ook Adobe flash deleten, want inderdaad een dag of 5 geleden kwam er een update van Adobe flash of reader dat weet ik niet meer.

zal ik adobe flash alsnog verwijderen?

graag tot het volgende probleem

Engel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Engel,

Adobe hoeft niet opnieuw geïnstalleerd te worden.

Er is iets gewijzigd in het javascript, dat FS gebruikt voor de aansturing naar de juiste image. (of zo; ik weet het ook niet hoor; ik vermoed maar wat)

En ik hoop, dat het volgende probleem voorlopig uitblijft.

Goed hè; via GenVer gratis toegang tot alle akten en ook nog een beetje service van de zaak.

Ik accepteer ook geen airmiles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

aan Jakkes,

nu je het zegt!!! Java heeft onlangs ook iets ge-update in mijn computer!!!

en natuulijk ben ik reuze blij dat we gratis verder kunnen met genver.

De vlag gaat uit!!!

genver groet van Engel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...