Member Group Hypo Posted October 5, 2011 Member Group Share Posted October 5, 2011 Wie kan mij helpen aan de overlijdensdatum van Catharina Boots geboren op 3-12-1877 in Maasbree als dochter van Willem Boots (Maasbree 15-9-1852 - Maasbree 10-6-1935) en Catharina Joosten (Helden 19-1-1847 - Maasbree 10-2-1911). Zij schijnt in 1963 van Maasbree verhuisd te zijn naar Asten (Noord-Brabant). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Hypo, Je zoekt het overlijden van Catharina Boots, toch en niet van Catharina Joosten zoals in de onderwerpstitel staat? Was Catharina Boots gehuwd? groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Hallo Hypo, Zojuist de advertenties van Boots bij het CBG van 1960-1970 doorlopen, maar ben haar daar niet tegengekomen. Is het een idee een persoonskaart van haar aan te vragen? Als je de door mij bekeken advertenties al zelf niet hebt en je hebt interesse laat weten dan zet ik ze online voor je. groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Hypo Posted October 6, 2011 Author Member Group Share Posted October 6, 2011 Hallo Kèren, Ik zoek inderdaad het overlijden van Catharina Boots. Als je de advertenties hebt dan wil ik deze graag ontvangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Hypo, zojuist heb ik in een PM naar jou de link verstuurd waar je de pagina's kan downloaden. Groeten, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Hypo Posted August 2, 2014 Author Member Group Share Posted August 2, 2014 Deze speurtocht is afgelopen. Ik heb de overlijdensdatum en een kopie van haar bidprentje. Zij is overleden te Asten op 20 april 1965 en begraven te Maasbree op 22 april 1965. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts