Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Kan niet bladeren in Familysearch


ans

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Hallo

Ik heb sinds vandaag een probleem met FS. Ik kan wel een bepaald boek opvragen maar zodra ik naar een andere bladzijde wil doorbladeren  blijft mijn scherm leegen wit. Het is voor mij dus onmogelijk om de akte in te zien. Op mijn laptop werkt alles wel normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ans, probeer eens de functietoets F5 op je toetsenbord, daarmee herlaad je de pagina in zijn geheel.

Helpt ook als je de woorden sign in to view ziet.

Als het niet helpt, geef dan even op, welke gemeente en akte daarvan je probeert in te zien.

groeten, Keren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumleden Groep

ook al tig keer geprobeerd f5, maar een nummer intypen en er rechtsstreeks heen gaan lukt niet, wel 1 voor 1 maar dat duurt uren............... zonde toch........ het liep de laatste tijd vond ik lekker, vond veel maar vandaag en gister............

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_angry9.gif" alt="-00"> -00

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_angry9.gif" alt="-00"> -00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem van @Priegel mogelijk bekend; oplossing simpel.

Een persoon gaf mij aan, dat zij hetzelfde probleem had als dat van Engel. Zie de topic "uitgesloten".

Althans haar probleem lijkt sterk op het probleem uit deze topic.

Wil je naar een bepaalde image toe, dan moet je uiteraard het imagenummer intikken.

Dat is echter niet voldoende; na het intikken van het imagenummer moet ook de entertoets worden ingedrukt.

Probleem van @Ans onduidelijk. Op een witte pagina staat meestal ook een of andere tekst in het Engels. Daar zit ik om te springen.

Of stuur er een printscreen van naar de mailbox van GenVer.

Of gaat het om één van deze fouten ?

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

bedankt Jakkes, wilde net de pc het raam uitgooien, tig keer op f5 gedrukt, en opeens, een hele harde klap op Enter gedaan, gewacht en hoera!!! de pagina kwam tevoorschijn!!

dat was gewoon even balen zeg!

maar gelukkig, dank je wel, hij doet het weer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Priegel,

Troost je; je bent niet de enige.

Vergelijkbare situatie, die we tegenwoordig bij de geldautomaat kunnen ervaren.

In het verleden ging het apparaat ratelen nadat we de pincode van vier cijfers hadden ingetikt; nu moet je ook nog op Ok drukken anders kun je wachten tot je een ons weegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_Laugh_high.gif" alt="B-8">  ja dat is zo! maar de pin automaat nu word je helemaal gek, de ene moet je je pas bovenin doen, de andere rechts, de ene wachten de andere nog langer, dus niet alleen van de pc worden we gek!!

maar het mooie is, gister nog even huwelijks bijlagen opgezocht, het lukte, en wat moooooois gevonden!! waarom werd moeder de ene keer weinen, dan geurts en opeens van berghuis genoemd?? jaja, bij de huwelijksbijlage van een dochter stond het!! mistery opgelost.

Heerlijk als je zulke dingen tegenkomt.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_clap3zs6.gif" alt="Cxx*"> Cxx*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...