Jump to content

Fam. de Canne Biervliet/Koewacht/Schoondijke (ZLD)

louise
 Share

Recommended Posts

• Member Group

Hallo,

Ben op zoek naar gegevens van de volgende de Canne's

Petrus de Canne zoon van Joannes Baptiest de Canne en Rosalie Clerq. is geboren op 15 december 1862 in Biervliet, hoogst waarschijnlijk vertokken naar Amerika?

Aloijseren de Canne, zoon van Joannes Baptiest de Canne en Rosalie Clerq. Hij is gedoopt op 4 januari 1866 in Koewacht vermoedelijk nog doopget. te Koewacht in 1886 verder ontbreekt elk spoor.

Serphinus de Canne is geboren op 18 december 1877 in Schoondijke, zoon van Ludovicus de Canne en Paulina Francina Hulsteart. vermoedelijk in de Natioale Militie, verder niets bekend.

ID: I29248 Name: Seraphinus Canne 1 Sex: M Birth: 8 DEC 1877 in Schoondijke, Holland  Death: 1899 in Netherlands India

Loting voor de Natioale Militie te Schoondijke 1897 S de Canne

Fanciscus de Canne is geboren op 2 februari 1870 in Biervliet, zoon van Ludovicus de Canne en Paulina Francina Hulsteart. Fanciscus is overleden op 29 augustus 1950 in Oostburg, zou in Amerika gewoond hebben ??

Wie weet iets over deze de Canne's ?

Groetjes Louise.

• Member Group

Ik heb voor je gekeken in Ancestry (zie ook onze speciale topic Ancestry)

Nog niets over de namen die je vraagt.

een zijstap:

Er zijn wel veel familieleden (de) Canne vanuit Zeeland naar Newark, Wayne, New York getrokken.

Ludovicus de Canne en Paulina Francisca Hulstaart hadden ook een zoon Constantinus geboren 27-11-1861 Biervliet gehuwd in 1885 met Amelia de Wind; zij krijgen 11 kinderen in Nederland en vertrekken naar New York waar ze op 19 maart 1907 aankomen.

Van de oudste zoon, Ludovicus geboren 11 augustus 1885 te Schoonedijke, overleden 30 januari 1960 in New York, vond ik een bidprentje.

Please login or register to see this image.

Er zijn meer gegevens van dat stukje.

• Member Group

Hallo Ludmilla,

Dank voor het zoeken en voor de bidprentjes.

Het gaat mij alleen om boven genoemde personen van de familie de Canne. de andere gegevens zijn mij bekend.

Groetjes Louise.