Member Group Jim Posted September 8, 2011 Member Group Share Posted September 8, 2011 Ik kan geen info vinden van het overlijden van enkele familieleden. Het gaat om Cornelis de Gast, geb. te Rotterdam op 5-10-1863 en Lena Jacoba Kapteijn, geb. te Brielle op 4-3-1863. Zij trouwden te Rotterdam op 9-9-1885. Wie heeft en een suggestie waar ik zoeken kan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group RPG Posted September 8, 2011 Member Group Share Posted September 8, 2011 Hallo Jim, Cornelis de Gast Overl. 12-05-1923, oud 59 jr. 7 mnd en 6 dgn Aktenr. 105, overl. te Ukkel - België zn.v. Simon de Gast en Cornelia Both echtgenote: Lena Jacoba Kapteijn Meerdere gegevens zijn terug te vinden op: Please login or register to see this link. ----- Lena Jacoba KAPTEIJN is geboren op 04-03-1863 in Brielle, dochter van Willem CAPTEIJN (zie VIII-a) en Sara BETIST. Lena is overleden op 14-04-1939 in Rotterdam, 76 jaar oud. Lena trouwde, 22 jaar oud, op 09-09-1885 in Rotterdam met Cornelis de GAST, 21 jaar oud. Cornelis is geboren op 05-10-1863 in Rotterdam, zoon van Simon de GAST en Cornelia BOTH. Cornelis is overleden op 12-05-1923 in Ukkel (Please login or register to see this image. /emoticons/default_cool.png" alt="B)">, 59 jaar oud. Terug te vinden op: Please login or register to see this link. Groetend - Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Masje II Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Hallo Jim, Lena Jacoba Kapteijn en Cornelis de Gast hadden ook een zoon Simon, geboren Brielle 4 januari 1885. Erkend door Lena Jacoba Kapteijn en Cornelis de Gast op 10 februari 1885. Please login or register to see this link. Als ik dan goed je vraag lees, zou het kind VOOR het huwelijk al zijn erkend. Lena Jacoba Kapteijn is overleden Rotterdam 14 april 1939 Bron: Please login or register to see this link. mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Jim Posted September 9, 2011 Author Member Group Share Posted September 9, 2011 Hartelijk dank voor deze informatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts