Guest Kèren Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Vond deze website wel het noemen op dit forum de moeite waard: Please login or register to see this link. Early Dutch Books Online geeft full-text toegang tot meer dan twee miljoen bladzijden in 10.000 boeken uit het Nederlandse taalgebied uit de periode 1781-1800. Het project is een samenwerkingsverband van de Koninklijke Bibliotheek en de universiteitsbibliotheken van Amsterdam en Leiden. Boeken uit de Bijzondere Collecties van deze bibliotheken zijn gedigitaliseerd en op woordniveau doorzoekbaar gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group charlotta Posted September 1, 2011 Member Group Share Posted September 1, 2011 Hallo Kèren, Bedankt voor het doorgeven van deze link, die ik niet kende. Er is nog zo veel wat de moeite waard is, ga er zeker op kijken. boi& groetjes, Charlotta Please login or register to see this image. /emoticons/default_smile9.gif" alt="%tt"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Hein Posted September 1, 2011 Member Group Share Posted September 1, 2011 Keren, (sorry mijn Canadese keyboard schijnt geen accent te willen aangeven) Wat een vondst! Hartelijk dank voor de tip! Ik vond meteen al een declaratie van een van mijn voorvaders die hij aflegde na het beleg van Hattem in 1785 over hoe de staatse troepen huishielden na de overgave van de stad. Nogmaals dank Hein de Vries - Atlin BC - Canada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts