Jump to content

Viva Las Vegas?

Guest Andries Koornstra
 Share

Recommended Posts

Guest Andries Koornstra

Hallo allemaal,

ik kreeg een mailtje van Ancestry met een gouden berg erin beloofd: free access week. Als ik een zoekvakje voor een naam zie, moet ik daar steevast Koornstra en Korenstra invullen. Dat deed ik nu ook, en kreeg vervolgens twee hits bij: Nevada Marriage Index, 1956-2005

Birth, Marriage & Death Ik dacht meteen: huwelijken in Las Vegas. Vol verwachting doorklikken levert daarna echter een contractformuliertje voor een free trial abonnement met geruisloze verlenging naar een betaald vervolg.

Mijn vraag dus:

Name: Adriana Wilhelm Koornstra

Spouse: Ronald Hendrik Vandenhurk

en

Name: Jelle Koornstra

Spouse: Martina Schwarz

Kan één van jullie wel bij nadere gegevens komen. Ik ben natuurlijk daar hééééél nieuwgierig naar!

groeten, Andries.

• Beheerder

Hallo Andries,

Er is geen originele akte aanwezig.

Kan je screenshots toesturen van de twee huwelijken, die beiden eind vorig eeuw werden gesloten.

Zet die niet op het forum ivm privacy regels. Beide huwelijken hadden plaats in de county Clark, NV

Stuur mij een PM met je email adres erin vermeld.

Met een genealogische groet,

sadminF

Guest Andries Koornstra

Inmiddels de screencaps gekregen, waardoor beide huwelijksdata bekend zijn. Bovendien weet ik inmiddels ook de twee echtparen binnen de stamboom te plaatsen.

Bedankt dus SadminF!

groeten, Andries.