Guest Andries Koornstra Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Hallo allemaal, ik kreeg een mailtje van Ancestry met een gouden berg erin beloofd: free access week. Als ik een zoekvakje voor een naam zie, moet ik daar steevast Koornstra en Korenstra invullen. Dat deed ik nu ook, en kreeg vervolgens twee hits bij: Nevada Marriage Index, 1956-2005 Birth, Marriage & Death Ik dacht meteen: huwelijken in Las Vegas. Vol verwachting doorklikken levert daarna echter een contractformuliertje voor een free trial abonnement met geruisloze verlenging naar een betaald vervolg. Mijn vraag dus: Name: Adriana Wilhelm Koornstra Spouse: Ronald Hendrik Vandenhurk en Name: Jelle Koornstra Spouse: Martina Schwarz Kan één van jullie wel bij nadere gegevens komen. Ik ben natuurlijk daar hééééél nieuwgierig naar! groeten, Andries. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted August 31, 2011 Beheerder Share Posted August 31, 2011 Hallo Andries, Er is geen originele akte aanwezig. Kan je screenshots toesturen van de twee huwelijken, die beiden eind vorig eeuw werden gesloten. Zet die niet op het forum ivm privacy regels. Beide huwelijken hadden plaats in de county Clark, NV Stuur mij een PM met je email adres erin vermeld. Met een genealogische groet, sadminF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andries Koornstra Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Inmiddels de screencaps gekregen, waardoor beide huwelijksdata bekend zijn. Bovendien weet ik inmiddels ook de twee echtparen binnen de stamboom te plaatsen. Bedankt dus SadminF! groeten, Andries. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts