Member Group monique Posted May 23, 2010 Member Group Share Posted May 23, 2010 Hallo Ik ben een site begonnen met oude foto's en documenten op naam, vanuit heel het land. Ik verzamel het en zet het dan op de site. Zo probeer ik de foto's en documenten weer bij de juiste familie te bezorgen, zodat het niet veloren gaat. Wel vraag ik er een bepaald bedrag voor, het bedrag is wat ik er voor heb betaald, plus portokosten. De site staat nog in de kinderschoenen. Hopelijk komt er binnenkort een nieuwe site die overzichtelijker is.Ik hou rekening met de privacybepalingen dus ik plaats geen stukken van mensen die nog leven. Monique www.everyoneweb.com/feod Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Hallo Monique, Een heel leuk initiatief! Jammer genoeg niets bij van mijn voorouders. Groet, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Hall Monique, Toen ik gisteren nog eens naar je site aan kijken was, dacht ik dat als je er meer op hebt staan je kan proberen je aan te melden bij geneaknowhow. Denk wel dat je dan inderdaad wat meer erop moet hebben staan. Alleen als je een bekendheid geeft, zullen de nazaten je kunnen vinden. Groet, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group monique Posted May 25, 2010 Author Member Group Share Posted May 25, 2010 Hallo Keren, Bedankt voor je reactie. De bedoeling is dat er een andere site( domeinnaam) komt waar men beter kan zoeken op naam,alleen ben ik afhankelijk van anderen ik kan geen site bouwen. Op dit moment ben ik bezig met mijn site voorstellen op alle forums die ik kan vinden. Ik zou het wel erg leuk vinden als ik iemand blij zou kunnen maken met een foto of document. Vraagje aan jou: Als, er op de site een f. of d. zou staan van iemand uit jou familie, zou je dan contact opnemen met mij of is er een bepaalde drempel? Ik ga eens kijken op geneaknowhow. Groetjes Monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Mantegna Posted May 25, 2010 Member Group Share Posted May 25, 2010 Hallo Monique ! Mag ik ook antwoorden op de vraag die je aan Keren stelde ? Ikzelf zou geen enkele drempel voelen. Ik zou ook niet weten waarom. Jij biedt foto's en documenten aan, en als ik iets bekends zou zien, zou ik direct reageren. Een ander punt: ik denk dat je site pas geschikt zou zijn voor Geneaknowhow, als er een groot aantal gegevens op zou staan, die daarbij ook via indexen te doorzoeken zouden zijn. Succes met je verdere stappen. Please login or register to see this image. /emoticons/default_clap_clap.gif" alt="B-5"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Vraagje aan jou: Als, er op de site een f. of d. zou staan van iemand uit jou familie, zou je dan contact opnemen met mij of is er een bepaalde drempel? Hallo Monique, Mantegna was al zo vriendelijk je vraag te beantwoorden. Ook ik zal ongetwijfeld het document of foto van mijn voorouder willen hebben. En zeker de kosten vergoeden die jij ervoor maakte om het te redden van een of andere winkel / persoon. Ik vind je initiatief geweldig, soms zijn we roepende in de woestijn, toch vooral geen foto's en dergelijke weg te gooien. Ik kom regelmatig weer even een kijkje nemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group monique Posted June 1, 2010 Author Member Group Share Posted June 1, 2010 Hoi, Dank jullie wel voor deze oppeppende reactie's. Ik wacht nog maar even met geneaknowhow daar ben ik waarschijnlijk te klein voor. We gaan gewoon door. Groetjes, Monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Willemina Meijer Posted June 2, 2010 Member Group Share Posted June 2, 2010 Hallo Monique. Ik vind jou voornemen mooi. En inderdaad, ik zou ook contact met je opnemen als ik een foto van een van mijn voorouders op jou site tegen zou komen, zo'n gelukstreffer kom je niet elke dag tegen. Top hoor! en succes met je voornemen. Groetjes Willemina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group sabine leis Posted June 5, 2010 Member Group Share Posted June 5, 2010 Hallo Monique, Wat een geweldig idee, als ik er aan denk hoeveel foto's ik heb liggen uit de oude doos, tja dan is zoiets een geweldige oplossing, topp en heeel veeel succes. groetjes Sabine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts