Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Keijser te Sloten (NH)


Spijkerboor

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Hallo Medeonderzoekers,

Bij mijn onderzoek kom ik het volgende tegen

Johann Christoph Hutteman later bekend als Haijteman/Heijdeman trouwt voor 1805 Sloten? met Alida/Aaltje Keijser/Keijzer/Kijser geboren te Sloten rond 1764 is overleden te Nieuwer Amstel 3-6-1820, akte 79 aan longteering, haar ouders worden niet vermeld. Wie kan mij meer vertellen betreffende haar en haar gezin en voorouders.

Christoffel Heijdeman werd bij zijn 2e huwelijk te Sloten met Sophia (Fijtje) van der Hoorn geboren aan de Kromme Mijdrecht te Uithoorn d.v. Jan van der Hoorn en Jannetje van Wieringen. Het huwelijk vond plaats op 19-1-1823. De afk waren op 5 en 12 jan. te Sloten en te Nieuwer Amstel.

In dat dokument word hij vermeld als vorenstaand geboren te Oerlinhausen Vosrtendom Lippe, zv Johann Bernd Huttemann en Trine Marie Bokehofs.

Uit zijn beide huwelijken zijn 5 kinderen bekend 2 dochters uit het 1e huwelijk (geen exacte data) en 3 een dochter en 2 zonen beide jong overleden.

Graag wil ik weten:

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smiley-signs028.gif" alt="He_9">

1e voorouders van Alida Keijser en kinderen uit haar huwelijk met data

2e Kinderen uit het 2e huwelijk van Johann Christoph Huttemann alias Christoffel Heijdeman Sophia van der Hoorn.

Mogelijk dat iemand daar reeds gegevens van heeft.Ik zie het met belangstelling tegemoet

Spijkerboor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...