Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Grafsteenfoto gezocht in Groningen of Friesland ?


Maikel Galama

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
Maikel Galama

Hoi allemaal,

het zonnetje is weer volop aanwezig en dus is het weer tijd erop uit te trekken.

Soms pak ik dan de auto en ga naar Friesland om foto's te maken van grafstenen maar omdat ik vrijwel klaar ben met Friesland komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat ik rond mijn woonplaats Groningen aan het fotograferen ben.

Mijn aanbod is om een foto te maken van een graf dat nog niet op

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

is geplaatst maar nog wel ergens aanwezig moet zijn.

Het graf moet binnen een straal van 40 kilometer van de stad Groningen liggen want ik heb een sterke voorkeur voor de fiets als vervoermiddel en de grens ligt zo'n beetje bij 80 km op een dag.

Het mag dus zowel om de stad als de provincie Groningen gaan maar ook Noord Drenthe.

Het leuke voor mij van dit aanbod is dat ik niet weet waarheen mijn fietstocht gaat. 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smile9.gif" alt="%tt">

En de kosten ?

Een virtueel kusje ?

Groetjes, Maikel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
  • Forumleden Groep
Maikel Galama

Hoi allemaal,

op mijn bericht om rond Groningen een grafsteenfoto te maken is vorig jaar niet gereageerd, lekker rustig voor mij dus..... gl&

Inmiddels woon ik in Workum en geldt een soortgelijk aanbod, alle begraafplaatsen in een straal van 40 km rond Workum behoren nu tot de kern van mijn ''werkgebied''.

Globaal omvat dit de grootste gemeente van Nederland (in oppervlak) en heeft de meeste van de friese elf steden binnen haar grenzen, 6 om precies te zijn.

Het gaat om de gemeente Sud West Fryslân.

Groetjes, Maikel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...