Jump to content

15 juni - Nieuwe tienjarige tafels van Gelderland beschikbaar

Guest jakkes
 Share

Recommended Posts

Guest jakkes

Van de volgende 97 plaatsen in Gelderland heb ik één of meerdere tienjarige tafels ontdekt, die niet via FamilySearch te vinden zijn en in hun overzichten ontbreken, maar nu wel via

Please login or register to see this link.

raadpleegbaar zijn.

De weergave van deze tafels wijkt af van de standaard weergave, maar beter iets dan niets.

Ga de eerste keer, na het openen van het gele scherm, eerst met je muis over het woord “uitleg“. Dan zie je vanzelf wat er gebeurt.

Ambt Doetinchem, Apeldoorn, Appeltern, Asperen, Batenburg, Beesd, Beltrum, Bemmel, Bergh, Bergharen, Beuningen GL, Beusichem, Borculo, Brakel, Bredevoort, Brummen, Buren GL, Buurmalsen, Culemborg, Deil, Didam, Dinxperlo, Dodewaard, Doesburg, Doornspijk, Dreumel, Driel, Druten, Duiven, Echteld, Elst GL, Epe, Garderen, Geesteren GL, Gorssel, Groenlo, Groesbeek, Haaften, Hattem, Heerde, Heerewaarden, Hemmen, Hengelo GL, Herwen en Aerdt, Herwijnen, Heteren, Heukelum, Heumen, Hoevelaken, Horssen, Huissen, Hummelo en Keppel, Hurwenen, IJzendoorn, Kerkwijk, Kesteren, Laren GL, Lichtenvoorde, Lienden, Lochem, Maurik, Millingen, Neede, Nijkerk GL, Oldebroek, Ophemert, Overasselt, Pannerden, Poederoijen, Putten, Rheden, Rossum GL, Ruurlo, Spijk GL, Stad Doetinchem, Steenderen, Twello, Ubbergen, Valburg, Varik, Verwolde, Voorst, Vorden, Vuren, Wadenoijen, Wamel, Wehl, Westervoort, Wijchen, Wilp GL, Winterswijk, Zaltbommel, Zelhem, Zevenaar, Zoelen, Zuilichem, Zutphen.

• Member Group
schippertje

Ben, net als iedereen hier waarschijnlijk, heel erg blij met de site genver.nl, hoop ook echt dat hij in de lucht blijft en al je werk niet voor niets is geweest. In het laatste bericht hier, begrijp ik niet wat je bedoelt.

"Ga de eerste keer, na het openen van het gele scherm, eerst met je muis over het woord “uitleg“. Dan zie je vanzelf wat er gebeurt".

Heb al tig keer op de gele pagina gekeken, maar kan het niet vinden.

Zal misschien best aan mij liggen, maar kun je misschien nog een kleine toelichting geven?

Alvast bedankt!!

• Member Group

Schippertje,

Kan het zijn dat je beeldscherm aangeeft dat er een pop-up, geblokkeerd staat? Dan moet je op die balk klikken en toestaan.

Je muis wordt dan een handje waarmee je over uitleg kunt gaan.

Dan zie je deze tekst:

Deze pagina is speciaal bedoeld voor die films, die nog NIET zijn gepubliceerd door FS, maar wel beschikbaar zijn.

Dit image-venster kan worden verplaatst en worden gewijzigd in hoogte en breedte.

Wacht de volledige image af; dit duurt helaas langer dan in de normale situatie.

Verplaats de muis NIET over een nummer als U dat nummer niet nodig heeft. Gebruik de lege plekken voor het navigeren.

Schuiven OVER het imagenummer:

een thumbnail van de image wordt opgehaald

Klikken OP het imagenummer:

de image wordt opgehaald voor eventuele download

Helaas zijn er geen echte thumbnails; de originele image wordt verkleind weergegeven.

Deze wijze van weergave is nog in een testfase; suggesties zijn altijd welkom.

Als het goed is zie je de scans in het klein, met daarboven een tijdvak, zodat je weet welk nummer je precies nodig hebt.

Je moet wel even wachten, want de pagina/scan moet geupload worden.

• Member Group
schippertje

Dank je Ludmilla voor je reactie, maar wat jij beschrijft is bij mij niet aan de orde.

Ik ga naar Genver.nl, vervolgens klik ik op Alle Nederlandse plaats namen in Familysearch, dan klik ik iets aan en kom inderdaad op een gele pagina met de plaatsnamen die beschikbaar zijn, maar kan nergens iets vinden over wat hierboven bescheven staat en hoe je dan op die tienjarige tafels kunt komen.Moet ik msschien een andere link gebruiken?

• Member Group

Ik ben zo vrij te antwoorden, voorzover het me lukt, omdat Jakkes deze week afwezig is.

Het stukje van Jakkes en de uitleg gaat alleen over de speciale aktes van de plaatsen in Gelderland, die hij in het starttopic noemt, bijvoorbeeld Apeldoorn

Als je via de namenindex op Genver.nl op Apeldoorn, klikt zie je op de derde regel een tienjarentafel met daarachter in de rechterkolom speciale film

Alleen daar gaat het dus voor.

Alle andere tienjarentafels kun je gewoon inzien.

Mail me via SVF (op mijn naam klikken) voor verdere hulp en anders even wachten tot volgende week Jakkes weer terug is.

• 2 weeks later...
  • Member Group

Waarom wordt ik omgerouteerd als ik www.genver.nl oproep naar een commerciele site voor domeinnaam registratie www.starthosting.nl

Dit is niet het geval met www.genver2.nl

Met vriendelijke groet,

Wim

• Member Group

Jakkes heeft problemen met zijn hostingpartij, vandaar een alternatief: www.genver2.nl