Guest jakkes Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 @Beste lezers, Nog vier jaarreeksen te gaan en dan zijn alle films met de huwelijken, huwelijksbijlagen en echtscheidingen van Amsterdam volledig geïndexeerd op het niveau van de registers en éénjarige klappers. Een topprestatie van de twee alleraardigste dames Please login or register to see this image. /emoticons/default_kus_op_wang.gif" alt="$">, die hier al enkele weken aan gewerkt hebben. Uiteraard te vinden op Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Lily Posted June 9, 2011 Member Group Share Posted June 9, 2011 Geef die lieve dames een flinke knuffel van ons allemaal Please login or register to see this image. /emoticons/default_thankyou4.gif" alt="B-22">. We zijn blij met genver.nl Please login or register to see this image. /emoticons/default_clap_clap.gif" alt="B-5"> Groetjes, Lily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group charlotta Posted June 9, 2011 Member Group Share Posted June 9, 2011 Hoi allemaal, Helemaal mee eens Lily. Please login or register to see this image. /emoticons/default_smile9.gif" alt="%tt"> Wij zijn er geweldig blij mee, dat er zoveel akten thuis op te zoeken zijn. Geweldig! Please login or register to see this image. /emoticons/default_BEDANKTsmily.gif" alt="B-25"> groetjes, Charlotta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jakkes Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 @Dames, En weer een jaar erbij gezet. Oh, wat wordt dat mooi !!! Ik heb de knuffels doorgegeven; helaas via de mail. Please login or register to see this image. /emoticons/default_smiley_lollegs.gif" alt="B-14"> En uiteraard ook de nodige knuffels voor alle anderen, die mij indexen aanleveren. (voor de mannen dan maar pluimen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andries Koornstra Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Het is inderdaad super hoe het allemaal is geregeld (niet alleen de huwelijken van Amsterdam, maar ook al die andere verwijzingen). Het wordt gewoon een leuke sport om een akte op te zoeken, terwijl ik vroeger de moed soms niet kon opbrengen bij grote steden als Amsterdam. Maak meteen van deze gelegenheid even gebruik een vraagje te stellen: kan het zijn dat de huwelijken Amsterdam 1913 niet helemaal compleet zijn? Ik kan een huwelijk uit dat jaar niet vinden (Wiertz x Gijzen, 19 feb 1913, reg.3A;fol.4v). groeten, Andries. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest limburger Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Het huwelijk Wiertz-Gijzen staat in genlias vermeld als reg 3A;vol 4v Als je dat gaat opzoeken in Familysearch dan zie je dat de huwelijken genummerd zijn van 1 tot nummer ? Het nummer van het huwelijk van dit echtpaar zou dan ergens tussen 90 en 110 moeten zijn. Het is eigenlijk al vreemd dat je twee verschillende nummeringen hebt. Met vriendelijke groet, Limburger PS Ik ben vooral nieuwsgierig of deze twee personen Limburgse voorouders hebben. In mijn gegevens heb ik veel personen die Wiertz-Wierts heten en ook veel personen met de naam Gijzen-Gijsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jakkes Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 #Heren, Op Please login or register to see this link. en dan zoeken naar 1913 image 6265 register 3A folio 1-25v zou je in ieder geval wel de bijlagen moeten kunnen vinden. Op Please login or register to see this link. zijn de registers 1 t/m 4B inderdaad NIET aanwezig. Dat komt vermoedelijk omdat men aan het eind van 1912 een deel ovl. 1903 geplakt heeft ipv huw. 1913. Ik zal het in ieder geval wel vermelden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andries Koornstra Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Heel erg bedankt Jakkes. Is dat in elk geval ook even gemeld. Limburger heb ik een privéberichtje gestuurd. groeten, Andries. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jakkes Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 @Allen, De Amsterdamse huwelijksakten en huwelijksbijlagen over de periode 1811-1922 zijn vanaf nu (2' Pinksterdag) volledig geïndexeerd te gebruiken op Please login or register to see this link. en Please login or register to see this link. . Voor een toelichting zie Please login or register to see this link. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts