Member Group Baggerman Posted May 17, 2010 Member Group Share Posted May 17, 2010 Ik zoek de geboorteakte van mijn moeder Emma Josephine Brouwer geboren 13-10-1891 Batavia en de huwelijks akte van mijn ouders Gerrit Johannes Baggerman geboren in Amserdam 05-07-1887 en Emma Jsephine Brouwer het huwelijk is in Djokjakarta op 24-12-1913 geweest. E.J.Baggerman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted May 18, 2010 Member Group Share Posted May 18, 2010 Ik heb geen idee of deze aktes ook via het CBG voorhanden zijn, misschien dat een andere lezer dat weet. U kunt uw verzoek voorleggen aan de Indonesische Ambassade in Den Haag, zie Please login or register to see this link. U kunt daar een bericht intypen, of via de links die daar rechts genoemd staan, een email te sturen of bellen. Als ze u niet kunnen helpen, kunnen ze u wellicht doorverwijzen. Succes, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Linda Posted May 19, 2010 Member Group Share Posted May 19, 2010 Nog een mogelijkheid: Ik heb gezocht op Please login or register to see this link. en wel diverse andere met de naam Baggerman en Brouwer gevonden maar niet de juiste. Misschien dat zij u verder kunnen helpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bart Posted June 2, 2010 Member Group Share Posted June 2, 2010 Het opvragen van aktes in Indonesie uit de periode dat het nog Nederlands Indië heette gaat via het Ministerie van Buitenlandse Zaken Postbus 20061 2500 EB Den Haag telefoon 070-3486486 In een verzoek moet je uit de doeken doen wat je nodig hebt en vragen om dit door te geleiden naar de Ambassade in Jakarta, mvg-Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bart Posted January 4, 2014 Member Group Share Posted January 4, 2014 De geboorteaktes van Batavia zijn verfilmd door de Mormonen. Op de site van Please login or register to see this link. kun je opzoeken welk filmnummer je moet opvragen. Een pagina voor de pagina waarnaar de link verwijst staat e.e.a. uitgelegd over de films en het lenen. Er zijn veel meer aktes verfilmd dan in de lijst zijn opgenomen. Door te zoeken binnen familysearch op Indonesien en de plaatsnaam in de huidige spelling kun je nagaan of er ook een film is met de huwelijksaktes van Djokja. Aanvragen van de films via een familycentrum van de Mormonen (er zijn er diverse in Nederland). Het lenen van de films is niet gratis. Ca 5-6 euro per film. Met vriendelijke groet, Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts