Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Familie`s Nadorp


Nadorp

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Beste Genealogen van Nederland.

Wat ik u wil vragen, kan iemand mij vertellen of de familie`s Nadorp in Amsterdam en in het Twentse land ook familie zijn van de familie`s Nadorp in Zuid-Holland.

Ik heb nog eens een Nadorp geschreven in Overijsel maar antwoord heb ik nooit gekregen.

Ook in Duitsland zitten familie`s Nadorp maar ook van die krijg ik geen antwoord.

Graag als u voor mij een tip heeft.

Groeten Jan Nadorp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Kèren

Beste Jan,

Om een link te kunnen leggen tussen de Nadorp's van Amsterdam en die in Twente kan alleen onderzoek uitwijzen.

Of er al onderzoek is gedaan, weet ik niet, maar heb je al eens flink op Internet gezocht?

Dat zou mijn eerste keuze zijn, en er zijn veel genealogische bladen, zoals Gens Nostra van de NGV waar misschien ook wat over is gepubliceerd.

Ik wil proberen de DVD van Gens Nostra wel voor je te doorzoeken als die niet in bezit is/

En mocht er nog geen bekend onderzoek naar gedaan zijn, zit er niets anders op dan proberen die link zelf te vinden.

Met behulp van wellicht dit stamboomvragenforum.......

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_knipoog3.gif" alt="$">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hartelijk Dank voor het snelle antwoord.

Ja je is vervelend als er een Nadorp niet wenst mee te werken maar ik heb nog wel een paar  Nadorp`s die ik ook kan schrijven , opgeven doen we nooit.

Maar alle hulp ben ik blij mee.

Groeten Jan Nadorp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Kèren

Hallo Jan,

Op de DVD van Gens Nostra komt alleen een lid uit 1972 naar voren, met de naam Nadorp, wonende in Laren.

Dat is het enige zoekresultaat!

Blijkbaar is de naam Nadorp nog weinig onderzocht.

Nu heb ik nog meer genealogische bronnen op mijn HD en die heb ik ook meteen doorzocht, daar kwam het volgende uit:

  • Uit het 29e jaarboek van het genootschap Amsteldodamum - 1932
    NAAMREGISTER van alle de WINKELIERS der stad AMSTELREDAM - voor 't jaar 1767
    Hendrik NADORP, kaarsemaker op de Bierkaay [OZ Voorburgwal tussen het Oude Kerksplein ende Damstraat], by het Oude Kerksplyn.
  • In index van het rk doopboek Oldenzaal 1784-1805 komen er 13 kinderen met de naam Nadorp voor 5x Aleijda // 7x Gerardus Joannes // 1x Gerrit Jan en 1x getuige Joannis
    In index van het rk doopboek Oldenzaal 1757-1774 komen er voor 1x Arnoldus // 1x Gerard // 2x Gerr
    In index van het doopboek Oldenzaal 1805-1812  komen er voor 2x Aleijda // 2x Gerardi Joannis
    In index van het rk trouwboek Oldenzaal 1773-1783 komt een Gerrit Jan Nadorp voor.
  • In de Haagse 10-jaren tafels:
    De Roo, Simon Anthonius Andreas
    X 10 NOV 1915 [b1454]
    Hendrica Wilhelmina NADORP
  • Huwelijken Zaandam 1811-1902
    Maria Nadorp
    X 19 MEI 1839
    Johannis van Sante
  • Overlijden 1811-1951 Wassenaar
    Jacobus Johannes Petrus Nadorp, geboren Naaldwijk, 30 jaar oud; 05 APR 1943 [aktenr. 67]
  • Index rk trouw Maarssen [uTR] 1808-1812
    Joanna Alida Nadorp
    X 30 APR 1809
    Joannes Hermanus Hoeksteen
    Getuigen bij dit huwelijk: Stijntje van Engelen en Jannitje Buijs
  • NG trouw Driebergen
    Sara Nadorp, jd wonende in Utrecht
    X 13 NOV 1768
    Carel Heijdekke jm wonende in Driebergen

Let wel, dit zijn genealogisch bestanden op mijn computer en dus absoluut niet compleet!

Misschien kan je er wat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Beste Heer.

Mag ik u bij deze zeer hartelijk danken , ik heb weer wat om uit te zoeken maar in Amsterdam sta ik ook aangemeld bij het zoeken en daar zag ik ook vele Nadorp staan in het archief maar of dit ook familie kan zijn is de grote vraag.

Maar ik ben er weer blij mee.

Groeten Jan Nadorp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...