Member Group Maikel Galama Posted May 17, 2010 Member Group Share Posted May 17, 2010 Hoi allemaal, in november 2010 verschijnt een monumentaal werk over de grafzerken in de Sint Jan te Den Bosch, tot 30 juni te bestellen voor de speciale intekenprijs van 119 euro, daarna is de prijs vermoedelijk 149 euro ! Zie: Please login or register to see this link. Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Tjonge dat is een fikse prijs, dat koop je niet zomaar. Lijkt me, ondanks dat ik geen voorouders in die kerk heb wel erg interessant om te lezen. Ik heb een boek gelezen, ben de naam even kwijt, van een edel vrouw [zeg je dat zo, bedoel dus uit gegoede familie] uit de middeleeuwen, die het maria beeld uit de st.Jan in veiligheid brengt. Het is verhalend geschreven, en geeft een goed tijdsbeeld weer, ook hoe men oorlog beleefde Ben dan ook gek op de stad 's Hertogenbosch.... Please login or register to see this image. /emoticons/default_laugh0.gif" alt="$"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group charlotta Posted May 17, 2010 Member Group Share Posted May 17, 2010 Hoi, Het is inderdaad flink aan de prijs, maar zal het zeker waard zijn. Ik heb ook geen voorouders die daar begraven zijn ..... al hoewel, wel in het zeer grijze verleden een paar! Den Bosch ken ik goed, niet alleen vanwege mijn vele bezoeken aan het BHIC (voormalig Rijksarchief in Noord-Brabant), maar ik heb er zelfs enkele jaren gewoond. Inderdaad een leuke provinciestad, Kèren, en ik kom er graag! groetjes, Charlotta Please login or register to see this image. /emoticons/default_clap_clap.gif" alt="B-5"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts