Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Grafzerken Sint Jan in Den Bosch


Maikel Galama

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
Maikel Galama

Hoi allemaal,

in november 2010 verschijnt een monumentaal werk over de grafzerken in de Sint Jan te Den Bosch, tot 30 juni te bestellen voor de speciale intekenprijs van 119 euro, daarna is de prijs vermoedelijk 149 euro !

Zie:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Groetjes, Maikel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Andries Koornstra

Het zijn zelfs vier boeken, in een luxe cassette. Het voorproefje op de website ziet er wel heel aantrekkelijk uit. Zouden ze nog wat korting geven bij afname van tien exemplaren ineens? Maikel, jij hebt altijd in de handel gezeten, ik reken een beetje op jou. 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

groetjes, Andries.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Kèren

Maîkel [en Andries],

Ach het is zijn prijs vast dubbel en dwars waard, alleen in ene een hele uitgave.

Maar wie een poging wil wagen dat voor elkaar krijgen, ik doe zeker mee. 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_laugh.gif" alt=":laugh:">

Groeten, Keren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Maikel Galama

Hoi Andries en Kêren,

uit mijn handelsverleden is mij één ding heel duidelijk bijgebleven:

Je moet niet proberen af te dingen op zaken die redelijk geprijsd zijn, dat voelt niet goed.

Voor mezelf niet, maar ook niet voor de aanbieder.

Bij het door mij genoemde boek heb ik het gevoel dat de prijs heel redelijk is, ik denk zelfs dat het dankzij allerlei subsidies voor deze mooie prijs aangeboden kan worden.

Een groot bedrag ineens blijft het, daarover ben ik het eens.

Maar het is, voorzover ik het kan beoordelen, de prijs meer dan waard !

Zelf heb ik geen voorouders of andere familie in Den Bosch maar ik heb wel iets met grafzerken.

En afgelopen zomer heb ik de Sint Jan nog bezocht en foto's van een aantal zerken gemaakt maar die zijn lang zo mooi niet als die in het boek. 

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://stamboomvragenforum.nl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Groetjes, Maikel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Kèren

Is jullie het volgende opgevallen?

Als jullie naar de website gaan die Maîkel in zijn eerste bericht heeft gezet en dan op "impressie" klikken, kunnen jullie een klein stukje van het boek inzien als PDF. Een impressie dus.

Van een paar Bosschenaren, die donateur zijn van de st.Jan heb ik een foldertje gekregen met een antwoordkaart en ook zij krijgen het voor de intekenprijs, eventueel met feestje op 28 november ter gelegenheid van de presentatie van het boek. Het is duidelijk de bodemprijs en zoals Maîkel al schreef goede prijs voor wat je krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Kèren,

Ja, het was mij opgevallen. Door impressie aan te klikken krijg je een duidelijk beeld over het boek.

Het ziet er allemaal mooi uit en zal de prijs zeker waard zijn.

Toch nog even nadenken of ik het aan wil schaffen.

groetjes,

Charlotta

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_smile9.gif" alt="%tt">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • Forumleden Groep

Hoi allemaal,

de 4 kloeke delen van het boek '' de grafzerken van de Sint-Jan te 's-Hertogenbosch'' zijn gearriveerd.

En ik kan niet anders zeggen dan: WAT EEN MOOIE BOEKEN !

Groetjes, Maikel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...