Member Group Framegote Posted August 31 Member Group Share Posted August 31 Please login or register to see this link. Op de rechter pagina, 4e van onder staat de doopinschrijving van Defe (?), dochter van Bernard Voinck en Defe Coning op 30-10-1640. Mijn vraag is: heb ik die namen correct gelezen en wat lezen jullie als namen van de 2 getuigen? vast bedankt voor jullie hulp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted August 31 Beheerder Share Posted August 31 Helaas kan ik je er niet mee helpen, mijn hulpje die goed Duits oud schrift kon lezen is overleden. Maar soms kan je op sites zoals Please login or register to see this link. wel eens verder komen, door foto van de scan te uploaden. Helaas is de scan te "blurry" en werkt nu niet. Verder lukt het me soms ook wel met vergelijken van de letters via deze site Please login or register to see this link. Zet je vraag evt. ook op SVF FB groep, wie weet is er daar iemand die het wèl kan lezen. Laat dan wel weten dat je vraag ook hier staat en en hier dat het op FB staat en/of dat het is opgelost. Succes ben benieuwd of iemand je ermee kan helpen. Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Framegote Posted August 31 Author Member Group Share Posted August 31 3 uur geleden zei sadminF: Helaas kan ik je er niet mee helpen, mijn hulpje die goed Duits oud schrift kon lezen is overleden. Maar soms kan je op sites zoals Please login or register to see this link. wel eens verder komen, door foto van de scan te uploaden. Helaas is de scan te "blurry" en werkt nu niet. Verder lukt het me soms ook wel met vergelijken van de letters via deze site Please login or register to see this link. Zet je vraag evt. ook op SVF FB groep, wie weet is er daar iemand die het wèl kan lezen. Laat dan wel weten dat je vraag ook hier staat en en hier dat het op FB staat en/of dat het is opgelost. Succes ben benieuwd of iemand je ermee kan helpen. Please login or register to see this attachment. Dank je. Ik zal hem daar ook plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts