Member Group jacqueline Posted May 17 Member Group Share Posted May 17 Ik weet niet zeker of deze vraag hier op de goede plek staat, maar kan iemand me helpen aan het artikel Drie generaties zwervers: reconstructie van een familie aan de zelfkant uit het Jaarboek 2013 van het CBG? Ik heb de jaarboeken een aantal jaren geleden weggedaan vanwege ruimtegebrek, maar nu zou ik het betreffende artikel graag nog eens herlezen. Groeten van Jacqueline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted Friday at 08:28 PM Beheerder Share Posted Friday at 08:28 PM @jacqueline zou dit jaarboek in kast moeten hebben staan. Zal voor je kijken. Kan niet meten een scan maken maar zal het zsm (paar dagen) doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group jacqueline Posted Friday at 09:03 PM Author Member Group Share Posted Friday at 09:03 PM Dat zou fijn zijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts