Member Group Maikel Galama Posted April 9, 2011 Member Group Share Posted April 9, 2011 Hoi allemaal, ik zoek het beroep en de overlijdensdatum en -plaats van Gerardus Spruijt en Elisabeth Geertruida Th. van Rijn, vermoedelijk te Amsterdam. zie: Bron Burgerlijke stand - Huwelijk Archieflocatie Het Utrechts Archief Algemeen Toegangnr: 481 Inventarisnr: 890 Gemeente: Maarssen Soort akte: Huwelijksakte Aktenummer: 8 Datum: 19-08-1881 Bruidegom Gerardus Spruijt Leeftijd: 24 Geboorteplaats: Abcoude-Baambrugge Bruid Elisabeth Geertruida Th. van Rijn Leeftijd: 22 Geboorteplaats: Maarssen Vader bruidegom Nicolaas Spruijt Moeder bruidegom Jacoba Breij Vader bruid Willem Antonius van Rijn Moeder bruid Geertruida Verdam Groetjes en bij voorbaat mijn dank voor eventuele hulp, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ozlady Posted April 9, 2011 Member Group Share Posted April 9, 2011 Als niemand met het antwoord komt, op een "ander" form is deze familie aan de orde geweest en is er een achterkleinkind van dit echtpar met wie je misschien contact kunt opnemen: zie: Please login or register to see this link. Sylvia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Gonnie Posted April 9, 2011 Member Group Share Posted April 9, 2011 Maikel, Zag deze daar staat de hele stamboom op+ foto's overleden Aboude 27 juli 1912 trouwt Elisabeth van Rijn ..... overleden ... www.eunen.eu/stamboom.htm - In cache - Vergelijkbaar Meer resultaten van eunen.eu weergeven groetjes Gonnie ps op stamboomforum staan zij ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ozlady Posted April 9, 2011 Member Group Share Posted April 9, 2011 Hmm die overlijdens datum lijkt me niet de juiste persoon: # Cornelis Voorbij, geboren Abcoude-Proosdij 31 december 1834,Akte: 36 overleden Aboude 27 juli 1912 trouwt Elisabeth van Rijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ozlady Posted April 9, 2011 Member Group Share Posted April 9, 2011 Op 27-05-1908 bij het huwelijk van Nicolaas Spruijt is Gerardus al overleden. Elisabeth leeft dan nog en is wonende te Amsterdam. zie: Please login or register to see this link. Op 03-02-1921 bij het huwelijk van zoon Gerardus Theodorus Spruijt te Hoorn, woont Elisabeth nog steeds te Amsterdam. zie Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted April 9, 2011 Member Group Share Posted April 9, 2011 Gerardus Spruijt is overleden te Amsterdam op 21 november 1901 Please login or register to see this link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted April 10, 2011 Member Group Share Posted April 10, 2011 correctie: 27 november 1901. Bij alle huwelijksaktes van de kinderen t/m 1921, staat achter de naam van Elisabeth Geertruida Theodora van Rijn, z.b.w.a. Ik ben dat niet eerder tegengekomen, mogelijk staat het voor zonder bekend woon adres? Zie ook de huwelijkse bijlage 1921 Please login or register to see this link. Bij zijn eigen huwelijk in 1881 was hij landbouwer Please login or register to see this link. Volgende keer weet je waar je zoeken kunt Please login or register to see this image. /emoticons/default_nut.gif" alt="#"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted April 10, 2011 Author Member Group Share Posted April 10, 2011 Hoi allemaal, bedankt voor jullie hulp bij het oplossen van de door mij gestelde vragen. Van Gerardus Spruijt weet ik dankzij de link van Ludmilla inmiddels beroep, overlijdensdatum en -plaats. Van Elisabeth Geertruida Theodora van Rijn weet ik de overlijdensgegevens nog niet maar ik heb inmiddels via de link die Gonnie en Sylvia gaven kontakt opgenomen met P(eter) Spruijt in de hoop dat die de nog ontbrekende gegevens kan geven. En dan zijn de gegevens voor een kwartierstaat Hettinga-de Rijk rond. Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts