Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Wandelen over begraafplaatsen


sadminF

Recommended Posts

  • Beheerder

Op YouTube is een video kanaal "wandelen over begraafplaatsen" waar je je op kan abonneren [niet noodzakelijk].

Met focus op begraafplaatsen in Gelderland

 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

Bedankt @Ludmilla voor de tip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Ik kwam ook een audiotour tegen welke ik nog niet gelopen heb echter. Het betreft een wandeling over begraafplaats Zorgvlied in Amsterdam. Op deze begraafplaats loop je een route van ongeveer 5 km. Maar volgens de informatie is er 20 km pad op deze begraafplaats. En de begraafplaats is schitterend gelegen aan de Amstel. De titel van het ommetje  is dan ook: Wandelen over Zorgvlied, het Père-Lachaise van Amsterdam. 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

met vriendelijk groet, Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Bart, mooie tip. 

Zelf heb ik al een aantal keren op Zorgvlied rondgewandeld met het boekje "Wandelen over Zorgvlied", gekocht toen het nog betaalbaar was

Prachtige en originele grafstenen, veel bekende personen [ voor geïnteresseerden op de site van Zorgvlied

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 en meer informatie.]

En zowaar kwam ik een familiegraf van een tak van mijn eigen familie tegen. ☺️

 

Recente bezoek aan Moscova begraafplaats in Arnhem was trouwens ook erg indrukwekkend.

 

Het Ommetje geeft nog meer interessante niet altijd genealogie gerelateerde ommetjes.

Bedankt voor het delen, Bart

 

15 uur geleden zei Bart:

Ik kwam ook een audiotour tegen welke ik nog niet gelopen heb echter. Het betreft een wandeling over begraafplaats Zorgvlied in Amsterdam. Op deze begraafplaats loop je een route van ongeveer 5 km. Maar volgens de informatie is er 20 km pad op deze begraafplaats. En de begraafplaats is schitterend gelegen aan de Amstel. De titel van het ommetje  is dan ook: Wandelen over Zorgvlied, het Père-Lachaise van Amsterdam. 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

met vriendelijk groet, Bart

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...