Guest Peter Buyk Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Is het ook mogelijk om online te zoeken in de gemeente Brecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Masje II Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Hallo Peter, Men kan geen digitale genealogische informaties over personen in Brecht vinden. Men zal naar Brecht toe moeten gaan, overigens geen straf. Hun site is: Please login or register to see this link. Daar kan men lezen wat men zoal in hun bezit is. Veel succes in Brecht mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group dijori Posted March 14, 2011 Member Group Share Posted March 14, 2011 Hallo Peter, Je zou ook eens in Wuustwezel kunnen gaan kijken bij WesaliaII. Zij hebben heel veel bewerkte parochieregisters, waaronder die van Brecht, staan. Zij zijn geopend van 13.30 tot 17 uur op dinsdag en donderdag. Op donderdag ook van 19 tot 21.30. Ik weet niet waar je vandaan moet komen, mocht het te ver zijn, ik wil wel een keer kijken als ik er weer eens kom, maar zit nu thuis na operatie. Zie: Please login or register to see this link. Groetjes Rita Pierar Breda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Buyk Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Beide adressen gaan in de toekomst bezocht worden door mij, wil eerst nog wat meer vragen verzamelen, zodat ik alles mogelijk in 1 ker kan doen. Beide bankt voor de linken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group dijori Posted March 14, 2011 Member Group Share Posted March 14, 2011 Peter, Brecht is enkel op donderdagavond geopend vanaf 19 uur tot ?? Het beste is een afspraak te maken. Zelf zou ik toch Wuustwezel als uitvalsbasis nemen. Zij hebben veel kennis van de regio in huis, dus ook van deze kant van de grens.(genealogie is hier grensoverschrijdend) En, je kunt er een bakje koffie of thee bij krijgen(1 euro) Je kan ook een oproep plaatsen in de nieuwsgroep: Please login or register to see this link. Daar zitten mensen die een "Hollander" best willen helpen. groetjes Rita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts