Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Gezocht Overlijdensakte Gezina Beekman geboren 9-4-1849 Amsterdam


ruudvliet

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Ik ben al geruime tijd op zoek naar de overlijdens akte van Gezina Bekman.

Ze is overleden na 1920, ze wordt genoemd in huwelijksakte van kind in 1920 . (niet als overleden)

Ze was getrouwd met Hendrik Wlhelm Naezer geboren 14-3-1842 en overleden 6-2-1894 te Amsterdam.

Zoekacties op diverse sites had helaas geen resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Die dochter die in 1920 trouwde, trouwde met Ferdinand Eduard Zeijlstra. Een jaar later krijgen ze een zoon met dezelfde naam als zijn vader. DIE overlijdt op 17-07-2012 aan de Cote d'Azur (zie Openarch). Als je Gezina niet kunt vinden in Amsterdam, misschien is ze bij haar dochter ingetrokken en vertrokken naar zuid Frankrijk. Er zijn slechtere plekken om je laatste dagen te slijten.

Mijn eigen overgrootmoeder vertrok ook met een van haar dochters mee, alleen dan naar de USA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
joke andriessen

Overleden op 02-01-1933 in Amsterdam 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Beste Joke en Frank, Hartelijk dank voor de snelle reacties. Weer een open eindje opgelost. van haar broer Gerrit kon ik ook in de burgerlijke stand geen overlijden vinden. Uit eindelijk gevonden dat hij dienst heeft genomen bij de Marine en op 28-10-1860 op zijn eerste reis in Alexandrië in een hospitaal is overleden. Gegevens gevonden in het Nationaal Archief.

met vriendelijke groet,

Ruud van der Vliet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...