Member Group D.J. Reijnhout Posted March 17, 2022 Member Group Share Posted March 17, 2022 Ik ben op zoek naar informatie over Adriana Verbeek. Volgens de grafsteen is ze geboren op 04-04-1915 en overleden op 07-10-1995. Wat ik verder heb gevonden over Adriana is dat ze in Veen is geboren maar ik kan geen geboorte akte vinden In het huwelijks akte staat dat ze geen geboorte akte kon overleggen en dat het een onecht kind was. Haar moeder is Alida verbeek maar ook deze persoon kan ik nergens vinden (ik heb ook niet meer gegevens) Aanvullende informatie: Adriana is op 03-01-1945 getrouwd in Andel met Arie de Fijter (geboren in Andel op 04-06-1915) Mijn vragen: Wie kan mij meer info geven over Adriana en over Alida en hoe kan het dat er geen geboorte aktes zijn te vinden? Alvast bedankt voor het reageren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted March 18, 2022 Member Group Share Posted March 18, 2022 Moeder Alida Verbeek is geboren op 12-03-1895 in Veen als dochter van Arie Verbeek en Barbera van Veen. Please login or register to see this link. Groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted March 18, 2022 Member Group Share Posted March 18, 2022 (edited) Alida is overleden op 15-08-1941 in Amsterdam. Ze was gescheiden van Rudolf Geijer met wie ze op 13-07-1933 in Amsterdam was getrouwd Please login or register to see this link. Hier de verklaring van overlijden en op de volgende scan de overlijdensoorzaak Please login or register to see this link. Edited March 18, 2022 by joke andriessen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group D.J. Reijnhout Posted March 18, 2022 Author Member Group Share Posted March 18, 2022 Joke, bedankt voor deze informatie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts