Member Group Grunn Posted December 13, 2021 Member Group Share Posted December 13, 2021 Ik zoek al jaren naar Anna.baumgard geboren soest duitsland . Ze is geboren 31 augustus 1891 . Haar partner heb ik wel gevonden.op zijn gezinskaarten in den haag staat dat ze gehuwd zijn maar zij word zelf niet op die kaatrten vermeld .ook het archief kan niks over haar vinden zo als waar is ze gebleven of wanneer overleden enz . M.v.g andre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted December 13, 2021 Member Group Share Posted December 13, 2021 Welkom op dit forum. Voor ons zal het wel handig zijn om de naam van de partner te weten. groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Grunn Posted December 15, 2021 Author Member Group Share Posted December 15, 2021 Op 13-12-2021 om 17:29 zei Grunn: Ik zoek al jaren naar Anna.baumgard geboren soest duitsland . Ze is geboren 31 augustus 1891 . Haar partner heb ik wel gevonden.op zijn gezinskaarten in den haag staat dat ze gehuwd zijn maar zij word zelf niet op die kaatrten vermeld .ook het archief kan niks over haar vinden zo als waar is ze gebleven of wanneer overleden enz . Haar partner is klaas.wolters geboren 7 maart 1883 in groningen . Ze zijn getrouwd in 1919 in soest duitsland . Hij is overleden 1970 in den haag . Van haar geen spoor tevinden .vreemde is dat op zijn gezinskaarten wel steeds word vermeld dat hij grtrouwd is en een blauwe kring en strepen onder de afkorting Gehuwd staat .in het archief hebben ze daar ook geen verklaring voor M.v.g andre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted December 15, 2021 Member Group Share Posted December 15, 2021 Is zij misschien in Duitsland achtergebleven? Niet officieel gescheiden, maar niet meer samenwonend? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Grunn Posted December 15, 2021 Author Member Group Share Posted December 15, 2021 In 1929 vestigt klaas.wolters zich in den haag en woond in de jaren daarna op medere adressen in den haag. Op al zijn gezinskaarten staat gehuwd .zijn vrouw word nergens op vermeld .ook niet of zij achter is gebleven.hij heeft op meer dan 7 adressen gewoont in den haag . Op google kan im haar ook niet vinden . Ik hoop dat iemand in het duits archief kan kijken .ik kan zelf geen duits . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group JPB Posted December 15, 2021 Member Group Share Posted December 15, 2021 (edited) 7 hours ago, Grunn said: Ze zijn getrouwd in 1919 in soest duitsland . wat is de bron van deze informatie? K.Wolters en A.Wolters-Baumgart worden al in 1916 genoemd in het overlijdensbericht van Alida Jacoba Wolters met woonplaats Keulen [Please login or register to see this link. ] zie ook de kennisgeving in de Staatscourant d.d. 20.01.1937 [Please login or register to see this link. ] Edited December 15, 2021 by JPB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Grunn Posted December 16, 2021 Author Member Group Share Posted December 16, 2021 Bedankt JPB. Voor de informatie. Ze zijn in 1916 getrouwd in soest duitsland . Ik had het verkeert genoteerd. De gegevens in de corant krant .kloppen niet helemaal de geboorte datum van anna.baumgard en bij de partner staat R.wolters van in plaats K.wolters . Dan moet die krant verkeerde letters en cijfers hebben gebruikt bij het afdrukken . In de bijlage heb in de gezinskaart van klaas.wolters overleden 5 september 1970 in den haag . Deze is van 4 oktober 1939 . M.v.g andre.wolters Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts