Beheerder sadminF Posted November 5, 2021 Beheerder Share Posted November 5, 2021 Op de gemeentelijke begraaf- plats van Brummen staat en tragisch grafmonument te verkommeren. Het moet nodig gerestaureerd worden. Dit is het rijkst uitgevoerde monument van de hele begraafplaats, met een treurige zuil en een baldakijn. En er ligt een jongen begraven die in 1880 groot nieuws was. Marius Bogaardt is toen ontvoerd en vermoord. Please login or register to see this link. Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted November 5, 2021 Author Beheerder Share Posted November 5, 2021 Pdf van een artikel hierover in het magazine van de rijksdienst voor het cultureel erfgoed. Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ErickJ Posted November 5, 2021 Member Group Share Posted November 5, 2021 Er is een ding dat ik niet begrijp het is een rijksmonument dan moet het rijk dit onderhouden of zie ik dit verkeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted November 6, 2021 Author Beheerder Share Posted November 6, 2021 In de PDF die ik later toevoegde staat dat de Rijksdienst van het cultureel erfgoed een samenwerkingsverband aangaat met een stichting en nog iets. Kan me dat even niet herinneren. Let wel het blad is van JAN 2021 (op pg.16 begint het artikel) 19 uur geleden zei ErickJ: Er is een ding dat ik niet begrijp het is een rijksmonument dan moet het rijk dit onderhouden of zie ik dit verkeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts