Jump to content

Gezocht Trouwakte en overlijdensakte van Arie Versluijs

D.J. Reijnhout

Recommended Posts

• Member Group
D.J. Reijnhout

Ik ben op zoek naar de officiële trouwakte van Arie Versluijs (geboren 24-11-1890 te Oudewater) met Berta Pleuna de Fijter (geboren 24-08-1887 te Veen).

Ook ben ik op zoek naar de officiële overlijdensaktes van deze Arie Versluijs en Berta Pleuna de Fijter.

Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar deze aktes maar ik kan ze nergens vinden.

Misschien kunnen jullie helpen?

Alvast bedankt.

• Member Group
1 uur geleden zei D.J. Reijnhout:

Ik ben op zoek naar de officiële trouwakte van Arie Versluijs (geboren 24-11-1890 te Oudewater) met Berta Pleuna de Fijter (geboren 24-08-1887 te Veen).

Ook ben ik op zoek naar de officiële overlijdensaktes van deze Arie Versluijs en Berta Pleuna de Fijter.

Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar deze aktes maar ik kan ze nergens vinden.

Misschien kunnen jullie helpen?

Alvast bedankt.

Volgens online-begraafplaatsen.nl is Arie overleden op 25-11-1974 en Bertha op 04-03-1967. 

Please login or register to see this link.

Bertha Pleuna de Fijter is overleden in Bodegraven en heeft aktenummer 15 in 1967. Arie Versluijs lijkt daar niet overleden te zijn, maar dat kun je misschien navragen bij R.H.C. Rijnstreek. 

Zijn overlijdensakte is nog niet vrijgegeven ... 50 jaar, dus dat zal 2024 worden.

Edited by Framegote

• Member Group

haar eerste echtgenoot, Teunis van Heukelom, overlijdt 14.06.1923 in Hazerswoude [

]

er wordt uit haar 2e huwelijk in augustus 1926 een zoon geboren te Hazerswoude [

], dus het huwelijk zal in de period 1923-1926 hebben plaatsgevonden, maar het archief van Alphen a.d. Rijn heeft de huwelijksakten nog niet geïndexeerd of gedigitaliseerd

Edited by JPB