Member Group FransG Posted August 13, 2021 Member Group Share Posted August 13, 2021 (edited) Ben een zoektocht begonnen naar de kinderen mijn biologische vader. Wilhelmus johannes cornelis de leeuw Geb. 17-02-1926 Naar Ierland vertrokken in 1957 Zou inmiddels zijn overleden Getrouwd 3 kinderen , halfbroers/-zussen Wie kan mij op weg helpen, graag Edited August 13, 2021 by FransG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ozlady Posted August 14, 2021 Member Group Share Posted August 14, 2021 (edited) Er is een William John/William J C de Leeuw van Wilton Lawn, Cork die op 10 Jan 2006 in Cork University Hospital is overleden. Ik kan niet zo zien waar hij overleden wegens “Private Burial”, maar de dienst was in St Joseph’s SMA Church, Wilton. Er waren inderdaad 3 kinderen: 1 dochter, 2 zonen. Ook was er een “sister” (geen naam) vermeld op zijn obit, dus lijkt het erop dat hij nog wel contact had met zijn Nederlandse familie. Helaas is zijn dochter Irene (geb 1962) een paar na haar vader overleden op 20 Jan 2008. Zij is begraven in de cemetery naast St Patrick’s Church, Bandon. William schijnt lange tijd in de catering business te hebben gewerkt. Sylvia Edited August 14, 2021 by Ozlady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group FransG Posted August 21, 2021 Author Member Group Share Posted August 21, 2021 (edited) Hi Sylvia, thanks voor je uitgebreide reactie. Je informatie sluit aan bij hetgeen ik inmiddels ook heb kunnen achterhalen. William (Wim) zou werkzaam zijn geweest op de universiteit van Cork in de catering. Zijn zus leeft nog en daar ga ik binnenkort naar toe. Het spijt me te moeten horen dat Irene is overleden. En twee (half)broers Benieuwd of de vrouw van mijn vader (Wim) nog leeft. Mocht je nog meer informatie kunnen achterhalen, ik hou me aanbevolen Héél erg bedankt voor je aanvullende informatie. Groetjes Frans Edited August 22, 2021 by sadminF Namen verwijderd vanwege de AVG wetgeving Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ozlady Posted August 21, 2021 Member Group Share Posted August 21, 2021 Frans, je zult de namen van die 3 levende personen moeten verwijdren van je post vanwege privacy regels. Sylvia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group FransG Posted August 21, 2021 Author Member Group Share Posted August 21, 2021 (edited) 8 uur geleden zei FransG: Sorry, nog niet zo bekend met deze site en de regels Maar hoe pas ik dat aan? Krijg het niet "bewerkt" Edited August 21, 2021 by FransG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ozlady Posted August 22, 2021 Member Group Share Posted August 22, 2021 (edited) Hi Frans, Niet alleen op deze site maar ook op de andere Nederlandse/Britse/etc genealogische fora geldt deze wettelijke privacy regel. Zodra iemand is overleden kun je wel de namen/geboorte data etc publiek vermelden (al zou ik persoonlijk een tijdje wachten en de gevoelens van de familie respecteren). ==> Natuurlijk geldt dit niet voor prive berichten ... NB Op dit forum kun je maar voor een bepaalde tijd je bericht veranderen, dus heb ik de forumbeheerder al even ingelicht en die zal je bericht wel even aanpassen. Stress er dus maar niet over. groetjes, Sylvia Edited August 22, 2021 by Ozlady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts