Member Group B Volger Posted June 8, 2021 Member Group Share Posted June 8, 2021 Geachte forumleden,Ik ben al lang op zoek naar de ouders van Helena Rosenberg. Ze trouwt hier in 1765 met Jean Spollu (naam gestandaardiseerd) Please login or register to see this link. . Ik zal allereerst even melden dat ik eerder deze vraag op een forum heb gesteld, namelijk hier: Please login or register to see this link. . Er is daar een en ander duidelijk geworden:Hier vind u haar overlijdensakte: Please login or register to see this link. . De exacte datum van geboorte kan berekend worden, maar dat heeft tot nu toe nog niet veel geholpen.Ze dopen hier hun kinderen allen RK:Amsterdam 08-01-1766 Elizabeth Magdalena, getuigen Pieter Laboij, Elizabeth BartelingAmsterdam 25-09-1767 Anna Catharina, getuigen Augustinus Boto, Anna Catharina VrijhofOost-Zaandam 16-12-1768 Augustinus, getuigen Augustinus Bautau, Josepha Fatiau Please login or register to see this link. (er staat nog wat bij in Latijn)Aarlanderveen 21-04-1771 LenaAarlanderveen 05-09-1773 JohannaAarlanderveen 18-02-1776 AnnaAarlanderveen 15-10-1777 MarijtjeAarlanderveen 13-04-1779 KaatjeAarlanderveen 01-10-1781 AnnaHelena was dus RK en zou volgens de overlijdensakte geboren zijn te Amsterdam. Het stel was reizend, het is dus lastig om te bepalen of ze daar dan ook echt geboren was. Ik hoop dat iemand op dit forum kan helpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts