Member Group Peter Posted February 20, 2021 Member Group Share Posted February 20, 2021 Jacobus Schillemans wordt geboren op 06-11-1916 te Wouw, hij wordt erkend bij huwelijk tussen Franciscus Schillemans (1897-1967) en Petronella Johanna Maria de Greef (1889-1968) op 28-12-1916 te Wouw. Laatste verblijfplaats die ik tot nu toe gevonden heb is in Wouw op 1930. Een aanvraag voor een PK/PL bij het CBG heeft niets opgeleverd. Alle info en/of suggesties zijn welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Framegote Posted February 20, 2021 Member Group Share Posted February 20, 2021 Heb je iets kunnen vinden over zijn eventuele militaire activiteiten? Misschien in WO2 bezig geweest en/of in het buitenland gaan wonen/overleden. Zomaar een paar gedachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bart Posted February 20, 2021 Member Group Share Posted February 20, 2021 Er moet ook een inschrijving militieregister van hem zijn. Ik heb geen idee waar die van Wouw liggen. In Ned Indie heb ik hem niet gevonden bij de militairen en ook niet op de kampkaarten resp de slachtoffersite van OGS. Ook de site van ITS Arolsen geeft geen treffer. met vriendelijke groet, Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group JPB Posted February 20, 2021 Member Group Share Posted February 20, 2021 zie overlijdensbericht van zijn vader Franciscus Schillemans (†1967) in de bijlagen; J. Schillemans woonde indertijd in Putte België Please login or register to see this attachment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group JPB Posted February 20, 2021 Member Group Share Posted February 20, 2021 (edited) zie [Please login or register to see this link. ] en [Please login or register to see this link. ] voor een bericht over het overlijden van de weduwe Maria de Laet in 2018 Edited February 20, 2021 by JPB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Peter Posted February 21, 2021 Author Member Group Share Posted February 21, 2021 Dank @JPB heb nu nog niet de overlijdensdatum van Jacobus maar ik weet nu waar ik moet gaan zoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Scfr Posted February 2, 2022 Member Group Share Posted February 2, 2022 Beste Peter, Jacobus trouwt op 19 juni 1946 te Roosendaal met Johanna Maria van Loon (geb. 1923). Ik vermoed dat zij beiden naar België zijn verhuisd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts