Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Waar te zoeken?


.E.

Recommended Posts

  • Forumleden Groep

Na een aantal jaren niets aan onderzoek te hebben gedaan wil ik nu weer langzaam gaan beginnen. Ik heb op de site gekeken waar er overal gezocht kan maar de meeste links werken niet meer ik krijg een 404 melding, of ik moet mij aanmelden voor een abonnement.

Waar kan ik op het www zoeken, ik heb al bij archieven.nl en openarch.nl gekeken maar daar vind ik niet wat ik zoek, gegevens van Thomas / Thomae Houbiers in de periode voor zijn overlijden op 30 Nov 1775.

Zoeken mag maar hoeft niet als ik maar een paar andere links voor zoekopdrachten heb ben ik al blij genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

zoekakten.nl is al weer enkele jaren ter ziele... u kunt direct op FamilySearch in de Catalog zoeken op plaatsnaam en dan worden alle beschikbarebronnen getoond: 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Inmiddels heeft AEZEL.eu de oude site van allelimburgers.nl vervangen: 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

en misschien vindt u nog iets nieuws op 

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Bedankt voor de links

Bij Family Search moet je uit eindelijk na veel door klikken inloggen om verder te kunnen dus daar twijfel ik met wat te doen.

bij Geneal-IX wordt je doorgestuurd naar archieven.nl,  daar ben ik wat aktes tegengekomen maar om ze fatsoenlijk te lezen moet je ze downloaden en bij Aezel [Limburgs voor ezel] zijn veel dingen te zien dus dat wordt uitzoeken wat waar iets te vinden is.

 

Hoe oud moest iemand minimaal zijn om getuigen te zijn bij een kerkelijke huwelijk voor 1600- 1700?

bewerkt door ErickJ
extra vraag bijgevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
joke andriessen
3 uur geleden zei ErickJ:

Bij Family Search moet je uit eindelijk na veel door klikken inloggen om verder te kunnen dus daar twijfel ik met wat te doen

Bij Family Search moet je account aanmaken en inloggen. Dit is gratis en heeft geen vervelende consequenties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...