Beheerder sadminF Posted January 13, 2011 Beheerder Share Posted January 13, 2011 Beste leden, Graag laat ik u allen weten dat Ludmilla, een vertrouwde verschijning op dit forum, zich mede gaat inzetten om uw zoekvragen met betrekking tot ancestry.com te helpen beantwoorden. Zij is een zeer ervaren genealoog, heeft al vele onderzoekers geholpen en we zijn erg blij dat ze het team gaat versterken. Dank je wel Ludmilla! Met genealogische groet, sadminF - beheerder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ozlady Posted January 14, 2011 Member Group Share Posted January 14, 2011 Even een opmerking om te voorkomen dat jullie teveel werk op je vork nemen. Als ik jullie was zou ik geen moeite doen voor de volgende data, daar iedereen dit zelf gratis kan verkrijgen: #1 US emigraties via Ellis island 1892 - 1924 - Akten kunnen na registratie gratis op www.ellisisland.org worden bekeken #2 US Social Security Death info - Go to Please login or register to see this link. Ik gebruik zelf graag ook nog de oude site: Please login or register to see this link. Sylvia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts