Member Group Chris J.M. Kuipers Posted December 2, 2020 Member Group Share Posted December 2, 2020 (edited) Goedenmiddag, Mijn naam is Chris J.M. Kuipers, en ik ben 67 jaar oud. Ik maak sedert 2001 gebruik (nog) het programma Aldfaer.Vanwege de grootte van mijn bestanden krijg ik sinds enkele jaren problemen met a. de privacy instelling en b. met het maken van html 's en/of pdf's. (waarschijnlijk in beide gevallen een time out probleem).Je praat dan wel over een parenteel of kwartierstaat van 20.000 mensen of meer.Nu ben ik op zoek naar eventueel andere programmatuur die het Aldfaer gedcom kan inlezen (ruim 215.000 personen groot). Dan wel, bij behoud van het Aldfaer programma, in staat is om aan mijn wensen te voldoen.Kan iemand mij daarmee helpen? Ik ben te vinden op www.kuipersgenealogie.nl (verbeterde website is onder constructie)Met vriendelijke groeten,Chris J.M. Kuipers Edited December 8, 2020 by sadminF telefoonnumer verwijderd vanwege spam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted December 8, 2020 Beheerder Share Posted December 8, 2020 Beste Chris J.M. Kuipers, Bent u inmiddels geholpen met uw probleem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts