Member Group Conny1955 Posted January 10, 2011 Member Group Share Posted January 10, 2011 Hallo, Wie kan mij helpen aan de overlijdensdatum en plaats van Woutje Lutje Berenbroek, geb. 08-02-1903 te Enschede, dochter van Willem Lutje Berenbroek en Wilhelmina ter Horst Ook zoek ik gegevens van de kinderen geboren uit haar huwelijk met Arie Heijkoop Rietveld. Bedankt voor uw aandacht, Conny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted January 11, 2011 Member Group Share Posted January 11, 2011 Hoi Conny, via Google zag ik dat deze vraag al vaker is gesteld, vaak met aanvullende gegegevens. Wil je een antwoord op de vraag wanneer Woutje Lutje Berenbroek is overleden dan zou ik je willen aanraden zo volledig mogelijk te zijn met je gegevens. Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Conny1955 Posted January 11, 2011 Author Member Group Share Posted January 11, 2011 Hierbij aanvullende gegevens: Woutje Lutje Berenbroek is de dochter van Willem Lutje- Berenbroek en Wilhelmina ter Horst Vriendelijke groet, Conny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted January 11, 2011 Member Group Share Posted January 11, 2011 Hoi Conny, ik had het over AANVULLENDE gegevens.......... Please login or register to see this image. /emoticons/default_grin0.gif" alt="default_grin0.gif"> Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted January 11, 2011 Member Group Share Posted January 11, 2011 Conny, Maikel geeft aan dat de vraag en de informatie over dit echtpaar op diverse links te vinden is en hij bedoelt waarschijnlijk dat je over meer informatie lijkt te beschikken, en je vraag dan zo compleet mogelijk kan stellen, door ook die andere informatie te noemen: Woutje Lutje Berenbroek is getrouwd op 18 juni 1924 te Enschede met Arie Heijkoop Rietveld, hij overleed op 19 januari 1946 te Enschede en ligt begraven op de erebegraafplaats Loenen Het is eenvoudiger, zoals ook eerder elders aan je werd voorgesteld, een persoonskaart van haar bij het CBG op te vragen. Daarop staat wanneer en waar ze overleden is, en als het mee zit, worden hun kinderen genoemd. Maar misschien dat er nog een lezer is die iets weet te vinden. Deze kinderen kunnen hier niet genoemd worden ivm de privacy, wel via een PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted January 11, 2011 Member Group Share Posted January 11, 2011 Het gezin A.H. Rietveld (Heijkoop was een tweede voornaam) woonde in Enschede. Misschien niet wat je vraagt, maar ik vond deze advertentie in een clubblad van de atletiiek en gymnastiekvereniging, jaargang 6, februari 1939 Please login or register to see this image. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Conny1955 Posted January 12, 2011 Author Member Group Share Posted January 12, 2011 Hallo Ludmilla en Maikel, Hartelijk dank voor het meedenken en meezoeken. Dat Arie Heijkoop Rietveld ligt begraven op de erebegraafplaats Loenen was mij bekend. Deze A.H.Rietveld woont in 1939 in de Beltstraat 24 te Enschede. De A.H.Rietveld in De Sprinter woont in de Hoogstraat 102. Ik zal tzt. bij het CBG een persoonskaart opvragen van Woutje Lutje-Berenbroek. Vriendelijke groet, Conny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts