Member Group genealogie Haans Posted October 27, 2020 Member Group Share Posted October 27, 2020 (edited) Genealogie, geschiedenis en naamsverklaring van de familie Haans of Haens uit Tilburg. Please login or register to see this link. Het resultaat van een ietwat uit de hand gelopen liefhebberij, bijna 50 jaar zoeken en snuffelen in oude boeken en kranten, en aangevuld met tekst en foto's van nabije en verre familie. Onder 'familie' vind je tevens een uitwerking van 7 andere genealogieën in mijn kwartierstaat: Sebregts, van de Meerendonk, Coolen, van Gestel, Buster Schiepers en Wigny. Edited October 27, 2020 by genealogie Haans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder sadminF Posted October 31, 2020 Beheerder Share Posted October 31, 2020 Prachtig opgezette website. De boom is een echte blikvanger, leuk gedaan. Dank voor het delen. Met een genealogische groet, sadminF - beheerder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ErickJ Posted October 31, 2020 Member Group Share Posted October 31, 2020 Mooi het is eens wat anders dan de standaard boom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Cor Posted November 1, 2020 Member Group Share Posted November 1, 2020 Prachtig om op deze van de fam. Haans de link naar de Arendsoog schrijvers Nowee te zien. Een oude liefde van mij van ruim 60 jaar terug. Een nieuw gekregen of gekocht boek las ik in één keer uit. Met genealogische groeten, Cor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts