Jump to content

Ancestry.com - een nieuw initiatief

sadminF

Recommended Posts

• Beheerder

Beste leden,

Een nieuw jaar, een nieuw initiatief om dit forum leuker te maken en meer hulp te bieden aan onderzoekers. De titel zegt het al.

Als beheerder van het StamboomVragenForum wil ik jullie vertellen dat er een ancestry.com abonnement is opgezet om vragen van leden te helpen beantwoorden.

Als lid is het mogelijk een enkele vraag te stellen, over voorouders waarover misschien meer te vinden is in de bestanden die op ancestry staan.

Maak een nieuw onderwerp aan in deze rubriek met in de titel duidelijk (indien bekend) plaats; tijd; familienaam.

Nu is het natuurlijk niet de bedoeling een hele tak van uw stamboom te laten uitzoeken en tientallen vragen te gaan stellen.

Zie het als een mogelijkheid nu eindelijk wat meer te weten te komen over dat ene feitje waar u al jaren naar zoekt.

Op dit forum worden alleen feiten over personen geplaatst die niet meer in leven zijn.  Vragen over personen die nog in leven (kunnen) zijn worden dan ook niet beantwoord via het forum. Zie onze huisregels in de

Please login or register to see this link.

Mocht u toch graag wat willen weten over een mogelijk nog in leven zijnde persoon dan kan u dat via een PM aanvragen.

Wij kijken dan of wij u kunnen helpen.

Namens het StamboomVragenForum,

SadminF - beheerder

• Member Group

Dat is een mooi aanbod, prijzig voor mij, zeker als je maar af en toe iets wilt zoeken in meerdere landen, maar dit is een fijne oplossing.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_thumps_up7.gif" alt="^gg">

• 2 years later...
  • Member Group

Ik heb zelf een Ancestry World Explorer Plus Membership met daarbij ook toegang tot Fold3.com (voor militaire records) en Newspapers.com (voor Noord-amerikaanse kranten). Als er zaken moeten worden opgezocht voor andere leden ben ik daar meer dan bereid toe.