Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Ancestry.com - een nieuw initiatief


sadminF

Recommended Posts

  • Beheerder

Beste leden,

Een nieuw jaar, een nieuw initiatief om dit forum leuker te maken en meer hulp te bieden aan onderzoekers. De titel zegt het al.

Als beheerder van het StamboomVragenForum wil ik jullie vertellen dat er een ancestry.com abonnement is opgezet om vragen van leden te helpen beantwoorden.

Als lid is het mogelijk een enkele vraag te stellen, over voorouders waarover misschien meer te vinden is in de bestanden die op ancestry staan.

Maak een nieuw onderwerp aan in deze rubriek met in de titel duidelijk (indien bekend) plaats; tijd; familienaam.

Nu is het natuurlijk niet de bedoeling een hele tak van uw stamboom te laten uitzoeken en tientallen vragen te gaan stellen.

Zie het als een mogelijkheid nu eindelijk wat meer te weten te komen over dat ene feitje waar u al jaren naar zoekt.

Op dit forum worden alleen feiten over personen geplaatst die niet meer in leven zijn.  Vragen over personen die nog in leven (kunnen) zijn worden dan ook niet beantwoord via het forum. Zie onze huisregels in de

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

Mocht u toch graag wat willen weten over een mogelijk nog in leven zijnde persoon dan kan u dat via een PM aanvragen.

Wij kijken dan of wij u kunnen helpen.

Namens het StamboomVragenForum,

SadminF - beheerder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Dat is een mooi aanbod, prijzig voor mij, zeker als je maar af en toe iets wilt zoeken in meerdere landen, maar dit is een fijne oplossing.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_thumps_up7.gif" alt="^gg">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Willemina Meijer

Hallo.

Een geweldige service van dit forum!!

Hiervoor mijn dank.

Willemina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • Forumleden Groep

Ik heb zelf een Ancestry World Explorer Plus Membership met daarbij ook toegang tot Fold3.com (voor militaire records) en Newspapers.com (voor Noord-amerikaanse kranten). Als er zaken moeten worden opgezocht voor andere leden ben ik daar meer dan bereid toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...