Member Group Paula Posted January 1, 2011 Member Group Share Posted January 1, 2011 Voor alle lieve forumvrienden een heel goed, gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst, Paula Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group RPG Posted January 1, 2011 Member Group Share Posted January 1, 2011 Ik sluit mij geheel hier bij aan, voor alle vrienden een heel gelukkig, liefdevol en gezond 2011. Robert alsmede uit naam van mijn levensgezel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Ludmilla Posted January 1, 2011 Member Group Share Posted January 1, 2011 De tijd... waar blijft de tijd....2010 is voorbij, een moeilijk jaar, het verlies van dierbaren die de tijd van vechten werd ontnomen, de tijd leerde dat sommige vriendschappen geen échte vriendschappen waren maar tijdelijk, door tijd te geven aan anderen, onstonden nieuwe vriendschappen, een nieuw stamboomvragenforum werd geboren, en werd het tijdig een interessant jaar in onze tijdloze hobby. Met 150 leden hebben we 2010 afgesloten, is de tijd aangebroken voor 2011, een nieuw jaar met nieuwe kansen, mogelijkheden en veel tijd, 365 dagen lang.... Mijn wens is dat iedereen in 2011 veel tijd geeft aan een ander.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Willemina Meijer Posted January 1, 2011 Member Group Share Posted January 1, 2011 Hallo lieve mensen. Ik sluit mij geheel bij de woorden van Ludmilla aan, een waar woord Ludmilla!! Paula, voor jou ook een mooi 2011. Robert wens ik een rustig en gezellig 2011 hier op dit forum, en vooral een gezond jaar. Groetjes Willemina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group ErickJ Posted January 1, 2011 Member Group Share Posted January 1, 2011 Mijn wens voor jullie allen is: Dat al jullie wensen voor jezelf zullen uitkomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Beetje aan de late kant, maar nog steeds welgemeend! Please login or register to see this image. Voor ieder van jullie dat 2011 een pracht jaar mag worden genealogisch gezien, maar veel belangrijker dat gezondheid en vriendschap in jullie leven rijkelijk mag vloeien. Liefs, Keren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts