Member Group Framegote Posted September 8, 2020 Member Group Share Posted September 8, 2020 Hallo samen, Ik ben op zoek naar het huwelijk tussen Neeltje Simons Patijn en Adam Rams. Neeltje was op 23 november 1721 in De Lier getrouwd met Thijs Jacobs Groenewegen, maar hij hield het niet zo lang uit ... op 8 januari 1723 werd hij daar begraven. Op 25 juli 1734 is Simon Rams gedoopt in 's-Gravenzande als zoon van Adam Rams en Neeltje Simons Patijn. Er staat niet bij dat het een buitenechtelijk kind betreft, dus Adam en Neeltje zouden getrouwd moeten zijn geweest. Ergens tussen 8 januari 1723 en (circa) oktober 1733 zou dat huwelijk dus hebben moeten plaatsgevonden. Ik heb het DTB van De Lier en van 's-Gravenzande hierop een paar keer doorgebladerd maar het niet kunnen vinden. Wie weet (of heeft het toevallig in z'n bestand staan) wanneer en waar zij getrouwd zijn? Vast bedankt Groet Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted September 8, 2020 Member Group Share Posted September 8, 2020 Frank, Vlgs deze site Please login or register to see this link. kregen deze mensen meer kinderen waarvan de eerste al in 1726. Het huwelijk zal dan al eerder hebben plaatsgevonden, maar blijkbaar ook niet gevonden. Groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Framegote Posted September 8, 2020 Author Member Group Share Posted September 8, 2020 Die pagina had ik ook al gevonden. Het is wel leuk te zien dat er meer mensen gegevens hebben over mijn voorouders. Op die manier heb ik een houvast om naar de bronnen te zoeken. Nog een paar takken in mijn stamboom en dan heb ik alles op minimaal 10 generaties. Best leuk om te zien! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts