Member Group Jan Clavaux Posted August 10, 2020 Member Group Share Posted August 10, 2020 Vanwege toenemende ouderdomsverschijnselen is het voor iedereen beter, als ik word afgeschreven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Petra Posted August 11, 2020 Member Group Share Posted August 11, 2020 Jan, dat zou me spijten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Bart Posted August 11, 2020 Member Group Share Posted August 11, 2020 Jan, dat is jammer. Maar geniet nog van je goede dagen. En bedankt voor je waardevolle onderzoeksondersteuning Met vriendelijke groet, Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group joke andriessen Posted August 12, 2020 Member Group Share Posted August 12, 2020 Jammer Jan. We zullen je deskundigheid missen. Groet, Joke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Cor Posted August 15, 2020 Member Group Share Posted August 15, 2020 Jan, het is jammer dat je genoodzaakt bent te stoppen. Jaloers was ik op jou hoe snel je veel gegevens boven water wist te krijgen. Het ga je goed Jan, groeten Cor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Archie Posted September 14, 2020 Member Group Share Posted September 14, 2020 Vanzelfsprekend is het voor een ieder spijtig of vervelend als je moet stoppen met hetgeen je graag deed. Ik zag net een reactie van Cor. De tweede zin lijkt me voor velen belangrijk. Wellicht kan/wil je als laatste toch nog ons deelgenoot maken in hoe je dat voor elkaar kreeg. Met vriendelijke groet, Archie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts