Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Overlijdensdatum van Franciscus Seijs, geboren 1828


Enno Borgsteede

Recommended Posts

  • Forumleden Groep
Enno Borgsteede

In mijn stamboom heb ik een verre oom Franciscus Seijs, geboren op 3 juni 1828, in Amsterdam. Hij staat in heel wat bronnen bij het Stadsarchief van Amsterdam, maar ik kan geen overlijdensdatum van hem vinden. Iemand een idee?

Noot: Ik heb nog niet bij Delpher gekeken, wel bij de NGV.

 

Er schijnt ook een stamboom Seijs te bestaan, een document van 500 pagina's. Ik sta daar zelf in, en ken ook iemand die het heeft, een verre achterneef, maar zou het graag zelf inzien zonder nu naar Amsterdam te gaan. Kent iemand dit?

 

bvd, Enno

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Jammer dat je niet wat meer informatie had gegeven betr Franciscus...

 

Ondanks dat er fouten in zitten (leeftijd en naam eerste vrouw), denk ik dat de volgende hem wel eens zou kunnen zijn vanwege de naam van zijn tweede vrouw:

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

Sylvia

 

bewerkt door Ozlady
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep
Enno Borgsteede

Dank je, ik denk inderdaad dat dit hem is, wegens de namen van de echtgenotes, zijn beroep, en ook zijn adres, hoewel dat ook niet helemaal lijkt te kloppen, qua huisnummer. Maar nu je hem zo snel gevonden hebt, vraag ik me wel af hoe je dat hebt gedaan. Heb ik een index gemist?

 

Ik had FamilySearch overgeslagen, omdat ik daar geen hints kreeg van de site.

 

Enno

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Je hebt geen index gemist, maar je kunt ook anders zoeken. Je hebt meerdere treffers gehad bij stadsarchief Amsterdam. De laatste vermeldingen van hem zijn bevolkingsregister 1874-1893. Als je die pagina's opent zie je vanzelf een pagina waar niet zijn verhuizing vermeld wordt maar zijn overlijdensdatum 03-12-1890. Om de akte te vinden kun je via FS maar ook via stadsarchief Amsterdam.

Log alstublieft in om de link te kunnen zien.

 

Wel altijd voor Amsterdam voor BS aktes zoeken in de 10 jaren en/of 1 jaar tafel want Amsterdam werkt met 2 verschillende boeken (registers) voor eenzelfde periode.

 

Met vriendelijke groet,

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...