Spring naar bijdragen
Vervelende mededeling: SVF forum site gaat stoppen. ×

Cortenbach, vier keer getrouwd


Gast hwsonn

Recommended Posts

In mijn gegevens is een zekere Petronella Maria Cortenbach geboren 16-01-1846 te Harderwijk. Overlijdensdatum en plaats nog onbekend.

Eerste huwelijk te Utrecht met Abraham van Zutphen 10-04-1872 Abraham overlijdt al op 30-09-1872 te Utrecht

Tweede huwelijk te Ameide met Johannes Walhoff op 14-11-1877 Van hem heb ik geen overlijdensdatum en plaats.

Het derde huwelijk is met Johannes Vetten over hem, plaats en datum huwelijk heb ik geen gegevens. (Het kan ook Vetter zijn!)

Vierde huwelijk is met Willem Frederik Johannes Hermanie die geboren is te Middelburg ca 1857 en hij was weduwnaar van Maria Helena Bakker geboren ca 1852 te Haarlem.

Dit huwelijk was te Haarlem 09-02-1887.

Bij het laatste huwelijk was Petronella Maria Cortenbach weduwe van Johannes Vetten (of Vetter) alleen vreemd dat van hem helemaal niets te vinden is.

Wie helpt mij? Twee Cortenbach's doorelkaar gehaald misschien? Met de overlijdensdatum en plaats van Petronella was ik al een eind geholpen, dan kun je alles terug beredeneren.

Groet,

Henk

PS De ontbrekende gegevens zijn, zo ver als mogelijk, al gevonden. (Verwijderen van berichten niet mogelijk bij dit forum ???)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Beheerder

Beste Henk,

Welkom op dit nieuwe forum!!

Nee, het is niet mogelijk berichten te verwijderen. Alleen in gevallen dat er ontoelaatbare zaken op staan verwijderen wij, als moderator, berichten. Verder kan het bericht u misschien contacten opleveren met andere onderzoekers, die vroeg of laat op deze site terecht komen.

Uw vraag is een interessante en wie weet zijn er meer onderzoekers die wat aan uw gevonden antwoorden hebben.

Indien u geen bezwaar heeft zou u uw gevonden antwoorden hier onder kunnen plaatsten?

Zo was ik zelf ook even op zoek gegaan en ik heb het vermoeden dat alle huwelijken dezelfde bruid hadden, en dat het huwelijk met Johannes VETTEN, in Amsterdam plaats had?

Ben benieuwd wat u gevonden heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumleden Groep

Hallo Henk,

Ik had enkele gegevens gevonden, en misschien ten overvloede zet ik ze hier toch maar neer.

De eerste twee komen van Digitale Stamboom Kennermerland, en het derde uit Den Haag.

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

Log alstublieft in om de attachment te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Henk,

Ik had enkele gegevens gevonden, en misschien ten overvloede zet ik ze hier toch maar neer.

De eerste twee komen van Digitale Stamboom Kennermerland, en het derde uit Den Haag.

De gegevens van de digitale stamboom had ik al gevonden. Ik ben dus erg blij met de gezinskaart, achter A.K staat de geboortedatum (of de actedatum) van Hermani en onder I.R staat de actedatum van het overlijden van Cortenbach. (die overleed 20-12-1933)  Ook nog gevonden dat A.K betekent Aparte Kaart en dat I.R betekent Invaliditeitsrente.

Log alstublieft in om de image te kunnen zien.

/emoticons/default_BEDANKTsmily.gif" alt="B-25">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om ecommentaar te plaatsen

Je kunt commentaar achterlaten als je bent aangemeld



Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...