Member Group MarsL Posted November 24, 2019 Member Group Share Posted November 24, 2019 (edited) Goede morgen forumleden Het echtpaar Jeremias Sanderz (Snijder) X Anneke Jans laten hun ondertrouw intekenen op Please login or register to see this link. te Gorinchem al waar ze op 8 jan 1666 werden gehuwd. Daar werd ook op Please login or register to see this link. hun (eerste?) kind/zoon Johannes gedoopt. Doopgetuigen waren Pieter Hendrix en Willemijntje Joris. Na deze doop vond ik geen aantekeningen meer. Om een mogelijk overlijden van man of vrouw vast te stellen zou ik graag weten of er in Please login or register to see this link. . De link begint bij 1666 maar het handschrift is voor mij onleesbaar en gaat verder na een hiaat in 1681.... Wie zou zo vriendelijk willen zijn om eens na te gaan of Jeremias/Jurjen, Anneke Jans of (kraam)kinderen zijn overleden? Vriendelijke groet, Mars Edited November 24, 2019 by MarsL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts