Member Group Maikel Galama Posted November 11, 2010 Member Group Share Posted November 11, 2010 Hoi allemaal, op een grafsteen op de rk begraafplaats te Groningen staat: Familie H. Stiekema Th.J. de Boer Kan iemand de onderstaande vragen beantwoorden ? 1) Waar staan de initialen H en Th voor ? 2) Wanneer leefden deze personen ongeveer, of liever nog: precies ? Aan de grafsteen te zien overleed de eerste rond 1950 of 1960 maar daar kan ik me ook danig in vergissen, het is nl. een beetje een tijdloze steen. Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Het kan dit echtpaar zijn: Please login or register to see this image. /monthly_2021_07/stiekema_Boer_1962_64-1.jpg.bc43c881a5d2172432041a03ff6cbda8.jpg"> Bron is het CBG. Ik heb alle vier de pagina's gedownload van de Stiekema's. Zal morgen een link plaatsen waar je die [als je geïnteresseerd bent natuurlijk, kan downloaden samen met deze advertentie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Gabor Posted November 12, 2010 Member Group Share Posted November 12, 2010 Op allegroningers vind ik dit: Huwelijk 26-08-1906 Groningen Bruidegom Harmannus Lucas Jacobus Sieverinus Stiekema, agent van politie Geboren Musselkanaal gem. Onstwedde Vader Jacobus Sieverinus Harmannus Stiekema, schilder Moeder Albertha Anna Petronella Meijer Bruid Dirkje Johanna de Boer Geboren Groningen Vader Gerhardus de Boer, agent van politie Moeder Cornelia van Leeuwen Bron Huwelijksregister Groningen 1906 Aktenummer 396 Maar is dus geen Theodora maar een Dirtje.. misschien een ander huwelijk met een zuster van de bruid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Masje II Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 @ Hallo Gabor, Dirkje en Theodora is dezelfde persoon. Evenals een vergelijking met Theodorus en Dirk. mvg, Masje II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted November 12, 2010 Author Member Group Share Posted November 12, 2010 Hoi allemaal, ik wil jullie graag allemaal bedanken voor de hulp die ik van jullie kreeg. De advertentie die Kêren plaatste betreft vrijwel zeker de juiste personen. Ik zat gisteravond ook een beetje te modderen met het door Gabor aangedragen huwelijk. Ik vroeg me nl af waarom er op de grafsteen geen H.L.J.S. Stiekema stond en wel Th.J. de Boer. Nu, na een goede nachtrust, kijk ik er heel anders tegenaan, mijn vraag is dan ook voldoende beantwoord. Kêren, ik had de advertenties ook kunnen downloaden maar totaal niet aan gedacht. Wellicht te moe ? Please login or register to see this image. /emoticons/default_jaja6.gif" alt="$#"> Wil je de link naar de advertenties nog plaatsen ? Ik ben nl een ''alleseter'', ik verzamel meer dan goed voor me is...... Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kèren Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Hoi Maîkel, allesvreter..... Please login or register to see this image. /emoticons/default_grin.gif" alt=";D"> Had een slapeloos momentje, en zat meteen raak. De link naar het bestandje Stiekema_adv.zip is hier: Please login or register to see this link. LET OP: download begint meteen en vervalt automatisch naar zes dagen. Mocht een ander er interesse in hebben nà die tijd, plaats ik het wel tijdelijk terug. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Member Group Maikel Galama Posted November 12, 2010 Author Member Group Share Posted November 12, 2010 Hoi Kêren, ik heb de advertenties inmiddels ''veilig gesteld''................. De link kan wat mij betreft dus weggehaald worden, ik laat het moment waarop je dat doet helemaal aan jou over. Groetjes, Maikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts